Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Как да задвижа локомотива

<< < (2/4) > >>

svetljjjo:
може да се задвижи нищо не се сменя напротив изхвърля се само релето за смяна на посоката
някаде из форума много отдавна бях сложил снимки точно на катова преобразуване.

Трябва да се изолират колелата от едната страна
и да им се постави токоснемане с подходящи пластинки аз ползвам такива от дънни платки за компове от буксите
Аз изолирам колелата като разпробивам с бургия 1мм по голяма от оста и на оста надявам подходяща термосвиваема шлаухка и след това внимателно колелото.
Като си изолирал колелата от едната страна за препоръчване срещуположните на тея със зъбчатите и си поставил токоснемане
то ти се явява единия край на захранването и от корпуса се взима другия мерклин имат много места лесни за това
и ти трябват два диода срещуположно вързани в една точка потърси из форума има снимки и обяснения че сега не си спомням точно как беше а и темата не помня къде е  ;D

Krasi Tankista:
Май ще трябва  да се намалят и ребордите, съобразявайки ги с височината на релсите по трасето.   ;D

svetljjjo:
само на тея на пико А-глейс може да има проблеми евентуално
иначе аз имам на моя макет флейшман и обикновените месинг и профиглей и на лима имам и на роко обикновените месинг и на джоуф даже имам няколко те всички са стандартни и к тях няма проблем да караш мерклин
Има проблем да се кара трикса със старите  колела тея с дебелия реборд

dred77:

--- Цитат на: svetljjjo link=topic=5242.msg115799#msg115799 date=1556826173 ---само на тея на пико А-глейс може да има проблеми евентуално

--- Край на цитат ---
На Piko релсите са по-високи от всички изброени.

--- Цитат на: svetljjjo link=topic=5242.msg115790#msg115790 date=1556811765 ---може да се задвижи нищо не се сменя напротив изхвърля се само релето за смяна на посоката

--- Край на цитат ---
Сигурен ли си, че тези статорни намотки /не постоянни магнити/ работят на прав ток?
https://static.maerklin.de/damcontent/cc/22/cc220114afcb6a6022c711596f756c6a1434542582.pdf

bdz43r:
Статорните намотки работят при прав ток, затова този тип двигатели се наричат понякога универсални. Проблемът е, че посоката на движение няма да се променя при промяна на посоката на тока и трябва специална схема на свързване.
Освен това намотките са оразмерени за променлив ток и при постоянен трябва да се ползва по-ниско напрежение.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия