Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Експрес Сервиз ES 1000, маневрен акумулаторен локомотив

<< < (3/5) > >>

Nenchev:
По въпроса за закопчаване на вагоните....ето ги и автосцепките - домашно производство, Хамерикански дизайн:









Има го и с версия с кука, но тя е още по-елементарна от автосцепките...



Nenchev:
Венсеремос!

Моторчето се побира, но за съжаление, маховикът пие студена вода....освен, ако не ползвам по-къси червяци.

pach:
Не видях, че и в кабината си с червяк (виж оценката)!!!
С два червяка и този двигател, май няма да имаш
достатъчно сцепното тегло, за да се възползваш пълноценно
от мощността му.Може би един червяк и зъбни или карданна
предавка до колооста под кабината, в кабината маховик (и антисолар стъкла  ;D) и всичкото свободно място с чисто олово
(ама не сплави,  а олово) за да тежи поне малко повече.
За да не ти приплъзва с малкото си тегло (няма да стигне въпреки вСичко щото обема те ограничава) или още по-бавни обороти, съответно маховик става задължителен за плавен ход, или колоос с гумен бандаж...но става доста сложно за токоснемане.
Предно ляво и дясно задно колела остават за токоснемане.
Въобще предизвикателствата пред теб тепърва стоят !!!
 :hi:


ПП Или печат от метал ама теглото ще ти е у проблем при всички положения... :scratch_ones_head:

svetljjjo:
Ако шасито е бронзово пак ще добие тежест .
Както са купешки подобни малки локчета

Nenchev:
То най-добре ще е цялото да е от месинг, ама за такова моделче не си струва, а и като знам какво чертане на филми ще падне хич не ми се захваща.  Очевидно, всяка една кухина ще трябва да я тъпча с дребни оловни сачми....

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия