Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Експрес Сервиз ES 1000, маневрен акумулаторен локомотив

<< < (4/5) > >>

svetljjjo:
Аз имах едно локче мисля май конрад ли беше или некво китайско за деца голям боклук но колелата му бяха назъбени
имаха нарези като грайфер .
И си бях направил една мотриса от две вагончета само с една задвижваща колоса директно червяк зъпчатка
и разбира се колкото и тежест да слагах доде ли малко баирче и буксуваше .
Слагах му всякакви колела и роко и пико и даже мерклин .
Та мисълта ми е че като го пробвах с тея назъбените колелца се държеше по добре не знам ква е логиката
ама е факт.
С нормални колелца даже и с засилка не качваше баира а с назъбените като го засила прехвърляше.
Очевидно назъбените колела имат по добро сцепление въпреки че не виждам логично обяснение.
И разбирасе после ми попаднаха бандажирани и с тях вече може да си спре в баира и да си тръгне без проблем

Krasi Tankista:
В случая няма нужда да се покоряват никакви баири. Просто трябва да може да оперира с 1 - 2 вагона в района на гарата. Според мен по - големият проблем ще е мащабната скорост и плавността на хода при ниски обороти. С риск да стана досаден, мисля че немското задвижване решава всичките тези проблеми. Така или иначе проектът не е мой и спирам да се бъркам.   ;D

Nenchev:
На теория изглежда перфектно, да видим на практика.  Утре припалвам принтерите да го работят.







има и "доста" места, фуги и ъгли, които да тъпча с олово....

piko1:
Тъй тъй сега си додеме на думата  :sarcastic:
Ас имам едно много ама много глупаво предложение
Помня някъде по каталозите на конрад имаше
1:120 само шаси а тоя ми ти мъник не е много по малък от този
На HAG
https://youtu.be/jrOxP4RMKFU

Nenchev:
Това си е чиста ерес....  :blind:

п.п.  То задвижването е готово.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия