Краси, и въпреки че си чел, всичко за тези локомотиви, не казваш,
къде прочете да е ползван различно от предназначението си?
Щото аз ги цитирам всички известни книги писали по въпроса.
Много интересна теза имаш - локомотива е имал максимална скорост от 65км/ч което също го определя за товарен такъв.
Не че и ползвал максимално силата си, но все пак е теглил,
влакове не само по едно стръмно трасе. А по тях няма друг
локомотив който да не е снижавал скоростта си, но само той не е спирал или оставил влак. За това е бил поръчан
като една от основните четири серии, приети в стандартизационната ни програма!
Някак си няма нито едно потвърждение, нито от книги, нито от документи, нито от парни
машинисти (с които сме разговаряли докато бяха живи)!!!
Въобще за тежка маневрена дейност също сме си имали локомотиви, но в съседни серии.
И не разбирам, от къде си вадиш заключението за маневри!?
Може би от снимката с двете машини в изкачване на Владая са ...
"тежка маневрена дейност" по изкачването от Драгичево.
Трасето макар и променено в отделни детайли,
няма как да се сбърка. Ама трябва да го познаваш на живо все пак.
Когато си си убеден в правотата, няма смисъл да те разубеждавам наистина.
То всеки е свободен, да си мисли и сам с главата.

ПП. Има и две цветни снимки, на доста дълги влакове,
начело с една и/или две водещи машини от серия 46!
Някои даже са ги виждали в съответната книга.
Впрочем и на двете Баба Меца си е черно боядисана в цялост.
Това по един друг спор за ливреята му!

ПП. И въобще не си е оправдал славата...само дето е ползван по трасето София-Перник-София от 20 до 37 години за различните екземпляри и в други стръмни участъци!!!
Ти да видиш...
