Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Изработка на спицови колела

<< < (3/3)

Krasi Tankista:
Мите, става въпрос за илюстрация на колелата от един и същи производител, просто едното е  още заготовка, а другите са  вече готови колела монтирани на шаси. Според мен ясно се вижда, че едното не е като другите и това не е нужно да се обяснява. Не разполагам със снимка на заготовки за 94 - ка, както и с такива на готови за Р8. Не разполагам и с филм като на Иво. Идеята е да илюстрирам възможностите на друга по - различна от показаните до сега технология за производство - първо се прави отливка от алпака и след необходимата обработка се получават готовите колела. Ето и за 75 - та серия от същия майстор:



 :hi:   

mitko0888:
А бандажите не трябвали да се правят и те отделно?
Мисля че това на Тонката също е добра технология - рязане/фрезоване на звездите (вместо леене) и струговани бандажи.

Krasi Tankista:
Всичко зависи от това къде са изолирани колелата - на оста или на бандажа. За месинговите модели много по - добре е изолацията да е на бандажа. Повечето производители от този сегмент ги правят именно така. Масовите фирми ги изолират на оста, като колелата са цялоляти и само се разпробиват и струговат за да им се придаде нужния профил. Говоря за изцяло металните колела, а производството на колелата с пласмасовите звезди е много близко до технологията на Иво Ненчев. Леенето се прилага именно защото е лесно и евтино  ако трябва да се фрезоват всички колела с необходимото качество това би било необосновано скъпо. Освен това технологията за създаване на истинското колело е именно  такава и умаленият модел съответства визуално на прототипа си.

Nenchev:
Факторът цена е много важен.  В моя случай, 100 бр колела за 3 композиции ЕМВ 32 излизат малко над 30 евро.

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия