Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

PIMK и всичко свързано с тази фирма като превозвач.

(1/9) > >>

pach:
С изненада открих, че фирмата си се развива все повече, а
тук, ние нямаме отделно тема за нея!(?)
Както знаем, тя е и железопътен оператор .
Може би е време, да събираме новините, снимките, видео клиповете ,.....те и всичко свързано с нея, в една тема,
 за лесно и бързо ползване!


Едно добро начало струва ми се, ще е един клип
на Иво Радоев, в който освен блок-влак с " Людмила"(и)
има и нагледно как се разтоварва такъв влак в интермодален терминал.
Впрочем в края на клипа има много хубав поглед
към "Роксана" (макар "Калина" да ме кефи повече):
https://youtu.be/XmiC7Rmf-to
Приятно гледане (~7 до 8 Мин.)



ПП. За сега нямам време да намеря хубава снимка на "Роксана"!

Krasi Tankista:
Има някои нелоши но преди да поставят логото на ПИМК:





И две вече с логото, но не толкова добри:




Когато правих Калината преди няколко години, добрите снимки също липсваха, а сега са цяло море.

 

pach:

Олелееее,....."остаряваме бавно...неусетно дори!!!" :sarcastic:

Че колко години минаха от както "Калина" е тук?

Иначе вече има доста снимки и на "Роксана", като
подобно на публикуваните горе,(този гаден стълб на перона)
НО малко са наистина хубавите "в помощ на моделиста"!

Krasi Tankista:
То, ако питаш мен снимките за да стават трябва да ги прави човек, който е с акъла си. Например като Красен, като Людмил, за друг не се сещам в момента - моля да бъда извинен, вероятно не съм виждал всички хубави снимки, но фотоси в три четвърти отпред са просто неизползваеми като материал за моделисти.

pach:
Siemens показа в България „най-интелигентния“ си локомотив
(снимки)

Той е собственост на транспортната компания PIMK Rail и е първи по рода си в страната ни.


Siemens Mobility показа в България най-интелигентния си локомотив Smartron, наречен „Роксана“. Машината бе представена на специално събитие в четвъртък на Интермодалния терминал в Пловдив. Локомотивът е разработен на база на платформата Siemens Vectron и през миналата година бе представен на международното изложение Innotrans Berlin 2018.

Тежащият 83 тона Smartron се предлага за експлоатация в жп мрежа с променливо-токово захранване, максимална скорост 160 км/ч и мощност от 5.6 MW.


Първият локомотив от серията е закупен от компанията PIMK Rail, която стана и първият български жп оператор, сдобил се през 2016 г. с нов Vectron на Siemens. В момента тя оперира с три такива локомотива.
Първият локомотив от серията Smartron® в България е закупен от PIMK Rail, за да поеме товарните железопътни превози на компанията. "Ние искаме да създадем история, затова се обръщаме към историята. Всички наши локомотиви носят прабългарски женски имена – Калина, Роксана, Ахинора, Пресиана", подчертава Пенко Несторов, съсобственик на PIMK.

След получаването на необходимите разрешения за употребата му в България и Румъния най-интелигентният локомотив в железопътната индустрия вече може да оперира на двата пазара. Румънският жп оператор E-P Rail също вече закупи четири локомотива Smartron®

По време на церемонията първата българска и първата румънска компания - собственици на Smartron®, в лицето на PIMK Rail и E-P Rail получиха специални подаръци от Siemens Мобилити – умалени модели на локомотива.



„От името на Siemens Mobility искам да поздравя нашите партньори и приятели от PIMK Rail за добрия избор. Досега Siemens Mobility е пуснала в експлоатация 750 локомотива Vectron и Smartron с регистриран общ пробег от над 220 000 000 км.  PIMK Rail е първият жп оператор в България, който разполага с електрически локомотиви Vectron и Smartron“, заяви д-р Михаил Маргаритов, главен изпълнителен директор на Siemens Mobility България.


Той припомни, че от десетилетия Siemens работи за модернизирането на българските транспортни системи и подвижен състав, внедрявайки най-новите технологии, изпитано ноу-хау и надеждни решения, сред които влаковете Desiro, доставени за нуждите на държавните железници, и новите мотриси Inspiro за 3-ти метродиаметър на софийското метро.



“Сега правим следващата важна стъпка. Вярваме, че първият Smartron на българска земя ще даде своя принос в ежедневната спедиторска дейност и бизнес на PIMK Rail“, посочи д-р Маргаритов.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия