Автор Тема: 06029.3 от mtb  (Прочетена 18204 пъти)

LDimitrov

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 123
  • Рейтинг: 279
Re: 06029.3 от mtb
« Отговор #30 -: 26 Април 2021, 08:09:09 »
Статистика от 25.04.2021:
- Публикации - 109
- Рейтинг - 218

Това 2:1 трябва да го отбележа, че не вярвах каква положителна личност съм бил. Я, докато съм на гребена на народната любов, да пусна и това:

https://youtu.be/-iPiAn8LsoI

Комбинацията е мускулна сила и пружина, но все пак градим системата стъпка по стъпка.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: 06029.3 от mtb
« Отговор #31 -: 26 Април 2021, 22:49:44 »
Сигурно малко изпреварвам събитията, но ще има ли охладителни тела зад жалузите ?

Krasi Tankista

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 910
  • Рейтинг: 593
Re: 06029.3 от mtb
« Отговор #32 -: 27 Април 2021, 19:22:58 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=5296.msg121539#msg121539 date=1619466584
Сигурно малко изпреварвам събитията, но ще има ли охладителни тела зад жалузите ?

Аз съм убеден, че ще има..... ;D
« Последна редакция: 27 Април 2021, 19:26:32 от Krasi Tankista »

LDimitrov

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 123
  • Рейтинг: 279
Re: 06029.3 от mtb
« Отговор #33 -: 02 Август 2021, 12:24:33 »
Красен и Краси, вие да не сте намерили някой мащабен LDS и така, отдалече, да предлагате подмяна на силовата установка? Тогава, естествено, и охладителни тела ще трябва да се монтират. Аз междувременно се занимавам с декорации, които няма да повлияят на такива вътрешни промени.

Съвсем конспективно, представям отчет за свършеното. Де да беше така лесно и за правене...

Добавени са: пътечките по покрива, ушите за закачане на отделните секции, дръжки на централните секции и имитации на болтовете към тях. Остана малко за китване, ама това вече не се брои за задача.
Тел 0,2 mm, фотоец, епоксидна смола на Tamiya, цианоакрилат където беше нужно.
Залепени на място са също и жалузите. Изчаквах доставката на 1 mm винтове и закрепих двигателя на вентилатора и задвижването на жалузите. Това последното, при необходимост, може да се смени с някое серво. Засега върви борба със схемата за управление.
028


LDimitrov

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 123
  • Рейтинг: 279
Re: 06029.3 от mtb
« Отговор #34 -: 18 Август 2021, 13:06:51 »
Електрониката ще почака още. Аз да симулирам дейност от моята област – разваляне на вече направеното. От покрива, правя отклонение в южна посока.

Производителя е проявил лека небрежност относно горивния резервоар. Може и да е тежък случай, не знам, но не ми се проверява и геометрията. Детайлите гледах да оправя...

Първия ред снимки показва какво беше и какво стана:
- затрих и запълних измислените елиптични ниши;
- покрай тях, се оказа че от едната страна има и някаква всмукнатина. И тя замина;
- направих отвори;
- капачките залепих върху тънък полистирол, след което отидоха на място.

За следващия възел, дори и намек нямаше. С трион в ръка, отвоювах място за живот на тотмана. Засекох резервоара, залепих стени в засека и т.н.
Няколко различни дебелини и диаметъра полистирол, съответно лист и кръгъл профил, оформиха устройството. Въздухопроводите са от оловна тел, тръбата от бързодействащия вентил е стомана, а крилчатките са от месингов тел разплескан с клещите и залепен на място. Не ми хрумна друго, обаче пък то е такъв дребосък, че...

На снимките има някакъв междинен етап и готовото изделие. Или не съвсем – изглежда един вал трябва да се добави.


029

Сравнявайки с истинското нещо, сходството ми се вижда приемливо и тук сме на финала.

LDimitrov

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 123
  • Рейтинг: 279
Re: 06029.3 от mtb
« Отговор #35 -: 14 Април 2022, 13:34:29 »
Кратко включване по познатата схема: малко снимки - много работа.

Интериорен напредък:
- добавена перфорираната ламарина пред колонката;
- заигравка с детайли по панелите под пулта;
- „монтаж‟ на различни превключватели, бутони и какво ли не;
- изработка на столовете. Тук ще се разпростря малко – заготовки от различни дебелини полистирол; сглобяване; корекция; добавяне по четири криви крака от някакъв проводник и оформяне на рамката долу с „конец‟ на Infini Model. Някой от конците, не помня точно кой.
Боята и оцапването е ясно, и засега спирам.

030

Финализиране външни доработки:
- корекция на контактите. По-скоро, правилната им изработка. Нещо не ме радваха предишните и докато мислех дали-или, щракнах с клещите и остана да ги направя наново. Вижда се кое как е станало, новото са дръжките за които трябваше да се разпробива цялата конструкция.
- удължени са буферите;
- добавена е гривната на прожектора;
- последното разбутване е по темата „Музика‟. Предложената от производителя на модела сигнална свирка, както е наречена в една книга, е повече от неактуална, вземайки предвид, че предлаганото изобщо не е БДЖ локомотив. Наложи се изработката на нови, което доведе и до промяна на основата на която ще се монтират. Не се получиха съвсем еднакви, обаче това е ясно забележимо само при подобно увеличение и когато са една до друга.

031

По коша май не остана повече нищо за промяна. Един поглед ми трябва към кюнеца на покрива, че нещо не ми харесва сегашния вид. Ще се справим някак...