Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

06029.3 от mtb

<< < (2/8) > >>

pach:
Момчета, богът на моделизма е сред нас, леваците!!!
 :hi: :hi: :hi: :drinks: :hi: :hi: :hi: bg&flag
...нямам думи, щото останалото е история!!!

Nenchev:

--- Цитат на: pach link=topic=5296.msg118903#msg118903 date=1590649406 ---Момчета, богът на моделизма е сред нас....

--- Край на цитат ---

защо ли се сетих за един филм от миналото "Боговете сигурно са полудели"...?

може би, заради технологиите от 21-ви век?

jopeto:
Аз не вярвах, че е възможно такова нещо да работи, но ние видяхме с очи! Работи на силно положение!  :ok:

Nenchev:

--- Цитат на: jopeto link=topic=5296.msg118917#msg118917 date=1590694137 ---Аз не вярвах, че е възможно такова нещо да работи, но ние видяхме с очи! Работи на силно положение!  :ok:

--- Край на цитат ---

мдаааа..работи...сега очакваме да видим движещи се чистачки на предните джамове...иначе къде отиде "риализъма"....

LDimitrov:
Идеята за движещите се части от клипа не дойде от мен, нито е нова, нито е нещо несъздавано досега. Просто е моята версия на този възел. Общо са изработени и добавени малко над 30 детайла като, успоредно с това, приключих и другата букса. Там само с 4 елемента.

По снимките:

Блендите на талига 1, обработвани букси на колоос 3. Тя се оказа натоварена с повече от лагеруване. Детайлите за двете системи, пръснати наоколо, а по-късно и монтирани:
- възелът от скоростомерната инсталация - редуктор, генератор на импулси, проводник и кутия, по разбираеми причини монтирана на талигата вместо на рамата – готов!
- мазилна помпа и задвижване (дясно=>ляво): кривошип, втулка задвижваща, втулки лагеруващи и самата помпа. По-долу са монтирани повечето, като към задвижващата втулка (ЗВ) са запоени палци в подготвените за това канали. Добавих и един аксиален ограничител. Тъй като, цялата система се изгражда на блендата, реших да има елемент отговорен за разположението и свободата в това направление.

007

Да започна тук със задвижването от колооста. Там, надявам се през 90 градуса, в пластмасата има четири стоманени палеца, които зацепват с палците на втулката (вече подравнени). Това е една от пробните сглобки. Стискам палци другите натоварвания да са елиминирани и да се предава само момента от колооста.

В горната част на компилация 008 са последните от подвижните чаркалъци:
- ЗВ и ограничителя са вече залепени в подготвеното им легло. За жалост са от другата страна...
- това с многото дупки и снимано в още един ракурс, нарекох кобилица, заради движението което извършва. Тя се състои от втулка с отвор, и канал в който запоих рамото, разпробих всичките му отвори и запоих оста за финал. Дупченето с 0,2 ми достави голям кеф, особено след като не счупих свредлото.
- щангата между кривошипа и кобилицата е от 0,3 неръждаем тел, като огънах ухото в края и после капнах доста припой. Излишъка изшлайфах и изчистих отвора, който този е път по-голям – 0,3 mm. Живея с надеждата да са се получили равни чела на ухото.
- вилката от другия край на щангата, е от месингова лента с предварително направени отвори (пак 0,2) на равно отстояние от краищата. После я огънах като скоба и подравних тези краища. Запояване, рязане, почистване, даже намалих от ширината... ей такива ми ти работи.
От бирен алуминий изрязах, огънах и залепих стойката (предполагам) за помпата. Тук не личи, но ще се види друг път. Също добавих някакъв маслопровод (0,3 mm олово) и крепеж за него. И спирам.

008

Толкова за историята и резултата. Всеки може сам да прецени какво се е получило. Жертвах малко достоверност за сметка на работоспособност и дотук съм доволен. Една боя остана, за да замажа кривите работи и ходовата част се прибира на съхранение.

P.S. Поясних за суперлативите, ама явно няма спиране. Аз да си измия ръцете – по-никакъв начин не съм допринесъл или провокирал подобна реакция. Пламене, а какво да кажем за създателите на ръчни часовници (механични)...  ;)  :drinks:

Благодаря на всички и най вече на домашните, че ме търпят такъв!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия