Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby
Делото Хитрино
pach:
Около произнасянето на присъдите, в някои медии споменаха две неща.
Цистерната е била с по-тънко дъно от нормативите и стара - нещо като пред бракуване, и точно там е пробита от
релсата при разрушаването на коловоза. От Булмаркет, са визирали, че тая цистена не е тяхна собственост,
а на поръчителите на товара и превоза му, като изразиха съмнение, че документацията и май въобще не е била актуална.
Те са я получили в състава на влака и така....
Второто нещо е, че от Булмаркет ще обжалват делото на втора инстанция, защото не са им билипредставени
документите за счупената стрелка. Имат коствени сведения че тя е там от 1989 година, и два месеца преди това
е била докладвана, че е за ремонт или подмяна. Ноо така или иначе документи в съда не са представени.
Лично според мен,машинистите го отнасят защото само те не могат да се защитят или платят, като останалите съпричастни във вината.
Включително и от държавните структури, които пари нямат, но търгуват с влияние или прикриват собстените си грешки или некадърност на калинките от персонала по различните нива.
Така машинистите са разчитали на един адвокат ...или двама, които вероятно са от общо гражданско право и нямат понятие за изискванията които
Джопето е отбелязал в постта си. А ако са имали някакъв опит в железницата, то по един или друг начин им е затворена устата.
смоням си, че в първите дни след катастрофата от Булмаркет, споменаха и нещо за версия - "нелоялна конкуренция" и че само те имат
сертифициран газов терминал...ма не помня на Дунав или на морето...
Та така...
ППл Газов терминал ли беше или речен кораб сертифициран за газови превози по Дунав!?!? трябва да потърся, че се обърках...
mitko0888:
Ако прочетете доклада на спец. комисия (който е със свободен достъп на сайта на министерството) няма да мислите и да пишете такива неща, направо измислици и глупости. На всичките въпроси има точни и ясни отговори - кой кога какво е направил или не е направил. 39 страници с достатъчно снимки, точни конкретни и ясни факти, а не журналистически празномислия. Всичките 16 препоръки се отнасят до ИАЖА, Булмаркет, НКЖИ. Което не значи че машинистите не са заспали и не са виновни.
gregary:
--- Цитат на: mitko0888 link=topic=5306.msg117774#msg117774 date=1580934330 ---Ако прочетете доклада на спец. комисия...
--- Край на цитат ---
Това ли имаш предвид?
jopeto:
--- Цитат на: mitko0888 link=topic=5306.msg117774#msg117774 date=1580934330 ---Ако прочетете доклада на спец. комисия (който е със свободен достъп на сайта на министерството) няма да мислите и да пишете такива неща, направо измислици и глупости. На всичките въпроси има точни и ясни отговори - кой кога какво е направил или не е направил. 39 страници с достатъчно снимки, точни конкретни и ясни факти, а не журналистически празномислия. Всичките 16 препоръки се отнасят до ИАЖА, Булмаркет, НКЖИ. Което не значи че машинистите не са заспали и не са виновни.
--- Край на цитат ---
Ми прочети, какво съм написал (моето е по-сбито и синтезирано) и сравни, какво пише в самият доклад. Никой не казва, че са невинни. Просто, действието или бездействието на превозвач и държавни институции и структури не може да бъде отразено,единствено и само с препоръка. Ако не се беше случило с този влак, никой нямаше да си мръдне пръста и вероятно, щеше да се случи с друг при, сходни условия. А, както видяхме, после се случи подобна катастрофа и в Пловдив, за щастие без пострадали. Местата с предпоставки за инциденти в България са много. Да не дава господ, да се случват пак такива работи.
mitko0888:
--- Цитат на: gregary link=topic=5306.msg117775#msg117775 date=1580935127 ---
Това ли имаш предвид?
--- Край на цитат ---
Да
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия