Именно.Вероятно бройката е МНОГО по-голяма от 267.Като имаме пред вид,че за периода от 1963 до 1989 са внесени приблизително 1000 единици подвижен състав , от , които около 700 - 800 локомотива , логично е пътническите вагони от всички типове да са поне 2000. Не зная колко броя са се произвели в ДРЯНОВО , но на повечето вагони надписите от всякъде бяха на немски.И като имам пред вид , че пътнически влак рядко беше с по-малко от 10 вагона , смятайте какво количество пътнически вагони е имало в НРБ.
Горепосочената бройка е възможно да за годината или 5 годишен народостопански план - ПЕТИЛЕТКА.
1 КЛАС , 2 КЛАС 2 КЛАС - безкупейни, СПАЛНИ , КУШЕТ , РЕСТОРАНТ , БЮФЕТ , ПОЩЕНСКИ .
Освен това през 60-те са ползвали вагони и от 50-те години , след извеждането от експлоатация на парните машини.
И дали не сме купували германски вагони от ЧЕХОСЛОВАКИЯ , ПОЛША , УНГАРИЯ ?