Ама той Тони преди година отля доста коруби от австрийския боклук.
От модела който (за негово съжаление) Шатси си купи.
Освен, че е точно нашата БДЖ-04, май друго хубаво нямаше в този дъми модел.
Дори клубът има подарени две коруби...
От около година (че и повече) се работи по модел на този красив локомотив.
Ще бъде изработен в България!

Готов е на 50%. Проблема е не само финансирането,
но и качествената изработка на частите, за приемлива в българските условия цена.
Има месинг, декодер и т.н. но още се взима решение какво точно задвижване да се ползва.
ПРоекта е на средата в момента, именно защото се експериментира
с различни производители на задвижването.
Съответно промяна в конструкцията на моделния кош (вътрешна) тепърва предстои.
Обаче дерат кожи за серия по-малка от сто броя.
Маркетинговото проучване смята, че у нас могат да бъдат продадени
до 50 такива локомотива...едва ли не като в действителността някога от Австрия.
Да знам, че локомотива е емблематичен за нас и на мен самият той ми е любимеца,
но такова е настоящето положение в родината ни.
Повече не мога да кажа заради самия проект, така че не ме разпитвайте моля ви!
Хубавите работи стават бавно и с мерак!

Всичко ще стане със снимки, представяне на прототип
и т.н когато му дойде времето, за търпеливите.
Останалите да се оправят с австрийския моделен боклук.

ПП.Само ще добавя, че едни гърди пред Н0, е разработката му в ТТ,
където задвижването ще е отчасти роковско. Това са двата мащаба в които е проекта.