Локомотива е като колата, мине ли над 60 000 километра и почваш да лежиш под него. За това съм казал, тук да ме прощават колегите машинисти: "всичките до сегашни локомотиви от парка на БДЖ на скраб, оставят се по 2-3 локомотива за музей и се закупуват нови". Пари има за всичко, повярвайте, убедил съм се лично, за кой ли път ............ Въпроса е, че няма кадърен директор на БДЖ, който да застане пред когото и където трябва и да знае как да ги поиска! Истината е както на запад - 50 локомотива, 200 пътнически вагона и 500 товарни, останалото частни превозвачи, инфраструктурата гари, мостове железен път и прочие - държавна собственост. И един въпрос: някой знае ли къде отиде локомотива от държавния резерв - базата до каменната кариера и захарният завод в Камено - Бургас? Той да колкото знам е малко по голям по габарити, от тези които са в Дебелт.