Искаш да кажеш, че целият двигател се мести сталигата в крива или...?Интересно е!
То това е ясно, но може би ти е интересно заради моделите които ползваме.
Всъщност при истинския подвижен състав (в случая с този мотрисен влак)
това не е толкова...шокиращо

, щото там талигите не се въртят като при моделите.
Не съм специалист (нека професионалистите ме уточнят и поправят), но доколкото си спомням,
завъртането на талигите е едва няколко градуса (докато при моделите май минаваме 10-15 градуса).
Също така съдейки по размерите на "плъзгалките"(това са частите на които ляга коша в/у талигите) за тях например,
гледани отстрани в крива, май на повече от 10 метра отстояние не се забелязва, че те са завъртяни.
В разклоненията мисля да е малко по-различно...
Всъщност и радиусите в крива при моделите са толкова...остри, за разлика от истинските такива.
Колко беше минималния радиус в НКЖИ (?)

- мисля че е 300 метра.
Подобно е положението и при парните многоосни локомотиви - доколкото си спомням в един (но не само в него)
от българските парни локомотиви, има странично плъзгане на колоос (не помня коя, вероятно средна)
което е само 45 мм (4,5 см) което е напълно достатъчно при такива радиуси и междуосови разстояния,
локомотива да се вписва в кривите без никакъв проблем. Отстрани не би забелязал това изместване, сигурен съм.
Така, че това щото двигателя е монтиран на водещата талига, не е нищо по-особено.
Той си е мощен - 1000 PS.
Също като това че е само 1000 к.с.

макар аз да смятах, че като тегли такава голяма мотрисна гарнитура


трябва да е поне 1500... а и защо не 2000 к.с. Ама аз не съм специалист, а хобист-лаик.


Човек винаги има какво да научи, стига да иска!

ПП. Всъщност влака "събира" 2000 к.с. щото предполагам че има двигатели и в двата края.
