Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел на български подвижен състав | Review a BG model

Локомотив на БДЖ серия 36 от метал

<< < (5/5)

Сaprycorn:
Ако говорим за трите успоредни тръби отляво на котела, няма прътове в тях. По тях върви пара. По най-горната тръба парата, която задвижва турбо генератора, по средната парата за въздушната помпа, и по най-долната парата за сифона.
Пръта, за който пише Митко при 46 серия е отдясно на котела и задейства парния регулатор. При 36 серия този лост е скрит и не се вижда отвън.

Krasi Tankista:
 Е,... бях забравил, че това е ПАРЕН локомотив......Яска, какъв е диаметърът на тръбите и на по - тънките части отпред?  Всъщност това е по - важно за мен в случая, а не механиката. Важно е за да знам какви части да купя и най - вече, какви отвори да заложа в проекта 
;D
Тук малко интериор:





mitko0888:

--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=5359.msg120313#msg120313 date=1608070358 ---Ако говорим за трите успоредни тръби отляво на котела, няма прътове в тях. По тях върви пара. По най-горната тръба парата, която задвижва турбо генератора, по средната парата за въздушната помпа, и по най-долната парата за сифона.
...

--- Край на цитат ---

Ясене, със сигурност не е така. Крановете са в онази правоъгълна кутийка, която е права, на предния край на прътовете. Отгоре на този разпределител има една дебела Г тръба, с един голям общ кран - от там се взима пара от котела.
Врътките на крановете с вбудката. От там до тази кутия - или се въртят целите тръби, или в тръбите има допълнителни пръти, които се въртят, за да може като врътнеш врътката в будката дасе завърти крана отпред.

ПС: Сега гредам, че това, което казваш, е така при 16-ката.

Krasi Tankista:
Малко повече подробности:







 ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия