
Този поне си го имам у нас, а будката за вестници съм си я поръчал с последната поръчка към Аухаген, така че както казваше навремето С*****о "Брадата" (става въпрос за човек, когото някои от форума познават, но е свързан с друг вид хоби)- вятър ме вее на бяла кобила

Колкото до самия локомотив V 240 - това е още една от ирониите на съдбата (неговата история) - навремето ГеДерМанците са искали да направят малко по-мощна 6-осна 118-ка, но по линия на СИВ (Съюз за Икономическа Взаимопомощ) понеже производството е било разпределено (от типа на "вие ще правите от еди колко си до еди колко си конски сили/киловати, другата държава еди какво си итн.) Альоша-Бастуна с червения от прекомерна злоупотреба със "Самогон" пъпчив нос се е разпоредил, че фактически завода в Бабелсберг (носещ по онова време името на тотално изтрещял виден сифилистик-искариот) - видите ли няма "право" да произвежда толкова мощен дизелов локомотив, в следствие на което ГДР е трябвало да закупи всеизвестните нам серии 119, 120 и 130 (131,132) от Румъния и Се-Се-СеРе, като прототипа V 240 и до ден днешен се пази като музеен експонат, произведен в една единствена бройка. По този случай бъдете внимателни и с модела на "обичания и многоуважаван " от всички нас Хер Гютзолд - модела трябва да носи на табелата си прототипния номер V 240 001, понеже е произведена само 1 (една) бройка, всички останали от типа на V 240 002 или V 240 003 да знаете че са долно илиенско менте, произведено чрез експлоатация на детски труд в Сингапур, Малайзия или Тайван и не отговарят на действителността, понеже такОв локомотив фактически нЕма! :P