Чудесно начало на деня, Христо 
Честно казано поляците слабо ме вълнуват, но вторият филм е мехлем за душата, особено за любителите на IV-та епоха( ТИ 41-ца имаш ли!?!) 
Целият филм е размазващ, но след Заалфелд води до душевен оргазъм. 
За всички любители на немските (и особено Пруските) локомотиви Полша е истински рай. Там могат да се видят уникати, незапазени в Германия и никъде по света. Чест прави на поляците запазването на всички тези немски локомотиви, които самите германци не са сметмали за нужно да запазят. И сега единственото място в Европа, където се движат парни локомотиви начело на редовни влакове е Полша в района на Волштин. По-долу ще покажа снимки на повечето от запазените немски локомотиви в Полша.
1. Тр 3 (пруски G8) на гара Збачинек 2011 г. Освен този има запазен 1 бр в Германия (купен от Турция) и 1 бр в Турция

2. Действащ Ty42 (DR 52) на гара Волштин 2013 г.

3. Ty 3 (DR42) на гара Волштин 2011 г. В Германия няма запазен.

4. Ty 5 (DR50) на гара Волштин 2011 г в оригинален вид. В Германия няма запазен точно такъв

5. Тр 5 (пруски G8.1 с предна колоос) на гара Волштин 2011 г. В Германия няма запазен.

6. Действащ Ty2 (DR 52) на гара Волштин 2011 г.

7. Ty 1 (пруски G12) на гара Волштин 2013 г

8. Ок1 (пруски Р8) на гара Волштин 2011 г.

9. Втори Ок1 (пруски Р8) на гара Волштин 2011 г. Този е с допълнителен парен дом

10. ОКо 1 (пруски Т18) на гара-музей Варшава 2011 г. Не знам в Германия да има запазен

11. Ty 3 (DR42) на гара-музей Варшава 2011 г.

12. Pm 3 (DR 03) с оригинална аеродинамична обшивка на гара-музей Варшава 2011 г. В Германия няма запазен в този вид

13. Pm 3 (DR 03) без аеродинамична обшивка на гара-музей Варшава 2011 г.

14. Tr 6 (пруски G8.2) на гара-музей Варшава 2011 г. Не знам в Германия да има запазен
