Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Попитай въпроси за някоя линия
jopeto:
На там има много заводи и тец, вероятно са индустриални клонове. От гара Пазарджик е имало и теснолинейка до гара Септември мисля, която в последствие е закрита.Първоначално, мислих че са митове и легенди, но после се оказ, че е имало!
Mart04ka:
Off-Topic:
--- Цитат на: jopeto link=topic=5415.msg121496#msg121496 date=1618832184 --- На там има много заводи и тец, вероятно са индустриални клонове. От гара Пазарджик е имало и теснолинейка до гара Септември мисля, която в последствие е закрита.Първоначално, мислих че са митове и легенди, но после се оказ, че е имало!
Да имало е теснолинейка Пазарджик- Варвара открита 1927 мисля и закрита 2002 заедно с много други клонове ( това и 17 линия)
--- Край на цитат ---
toniemi:
--- Цитат на: Mart04ka link=topic=5415.msg121492#msg121492 date=1618765754 ---За още един клон. Той започва от гара Пазарджик завива и продължава на юг. След това отново завива,но на изток покрай Главиница там има малко нещо като гара,но не е. След още един завой на север минава някакъв завод и отива до съборена мина. (Не знам как се казва тя).
--- Край на цитат ---
Мартине,приятелю,колко много индустриални клонове е имало и има още в България....всичко е на доизживяване,тотална разруха и безхаберие! :(
Причини много... :(
Малко са новите и добре подържаните!Ще го преживеем!Така е и в Германия,особено в източната....
:(
Има тема по въпроса с 11 страници:
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,3586.0.html
Прочети,като не намериш отговори,питай!
Който може ще ти отговори! :hi:
bdz43r:
--- Цитат на: Mart04ka link=topic=5415.msg121487#msg121487 date=1618728399 ---На скоро разбрах за съществувал клон около 1200 м.. Той е по линията София-Банкя. Започва на завоя при Божурище и минава през няколко предприятия. Пресича бул.Европа и продължава до него отива до някакви порутени сгради. Нито знам кога е открит,нито закрит. Сега съществува само до бул.Европа.
--- Край на цитат ---
Този клон съществува от преди линията до Банкя, която е построена като негово продължение от мястото, където се разделят. В момента се ползва до терминала на DB Schenker.
KRAKOMOBILA:
Той всъщност от прелеза нататък не съществува вече. Миналата година асфалтираха и самият прелез.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия