Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Поддръжка и профилактика на локомотиви.

<< < (5/7) > >>

lubomir:
Лагерите на моторите са от синтерован бронз(предполагам че и при Пиковските е така), което ще рече че структурата име е пореста, а не плътна. Поради това, ако сложиш масло то попива в порите и смазва дори и когато видимо не е смазано. Ако туриш грес греста ще запълни порите и ще пречи на смазката да излиза от тях, когато лагера загрее, след малко работа. По такъв начин лагеруването ще става все по зле и все по-зле. В резултат втулките заминават, хлабините стават все по-големи, а от там мотора става все по-шумен.
Греста е за зъбните колелета.

pach:

--- Цитат на: lubomir link=topic=577.msg28862#msg28862 date=1254138185 ---Лагерите на моторите са от синтерован бронз(предполагам че и при Пиковските е така), което ще рече че структурата име е пореста, а не плътна. Поради това, ако сложиш масло то попива в порите и смазва дори и когато видимо не е смазано. Ако туриш грес греста ще запълни порите и ще пречи на смазката да излиза от тях, когато лагера загрее, след малко работа. По такъв начин лагеруването ще става все по зле и все по-зле. В резултат втулките заминават, хлабините стават все по-големи, а от там мотора става все по-шумен.
Греста е за зъбните колелета.

--- Край на цитат ---

Това си е направо професионално казано!
 :hi: :clapping: :hi:

staff123:
А с масло за шевни машини става ли?

Сaprycorn:

--- Цитат на: staff123 link=topic=577.msg28870#msg28870 date=1254144282 ---А с масло за шевни машини става ли?

--- Край на цитат ---
Става, дори е препоръчително. Добре е, обаче да измиеш старото масло със спирт, преди да сложиш ново.

staff123:
О.К.
Благодаря ви много.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия