Бе схванах общото , но явно не се изразявам правилно...

Значи , въпреки липсата на някой неща в твоят пулт (домашният де

) имаш някаква "автоматика" която ти "разбира" командите "начало - край" на маршрута и тя си прави автоматично превключванията на стрелки и т.н. Или пак не съм разбрал...

Споделяш интересна информация , която пък дори и за обща култура , ми става все по-интересна !
Например това - "враждебни маршрути" !!!
Какво означават тези неща - ако имаш време и търпение - дай макар и кратко инфо моля!!!

Добре де , или съм тъп или... като са на спирачно растояние от основният светофор , значи ли че не са на самостоятелна опора (в случая така наричам тръбата на която са монтирани) , явно нещо грешно наричам имената...
Колкото до първата сигнализационна уредба , аз знам за семафорите с едно и две крила (казано по-общо) докато в немският материал има и разни подвижни табели с квадратна форма и още доста други неща , като (явно предупредителни) табилки от типа "Затвори сифона!" и разни подобни ...та за тях питах...
Ще подготвя схеми и скици по въпроса и ще ти ги пратя на лична , за консултация!
Впрочем в немският материал , по въпроса на Полша има и скици с фигури на железничари (стрелочници, чиновници) които дават сигнали с ръка , флаг , светещ фенер и т.н.
Това също е интересно , но за поляците...
Мен ме вълнува старата ни система...
