В един от техните сайтове (който съм пускал най-вероятно в тази тема) има не само галерия но и чертежи на
гарови
сгради и помощни
здания от инфраструктурата им в типично румънски стил.
Струва ми се, че всичките чертежи бяха от ІІ до ІV епоха (тяхна).
Потърси линка.(
Впрочем на клипа румънците не се опитват да поставят нов рекорд по дълъг влак.
Така всъщност най-добре се проверяват "джойнтовете" дали не късат моделните влакове.
Бавна скорост и дълъг влак - локомотива и неговата тяга не влияят пряко на последните автосцепки,
щото при големи дължини моделният влак проявява същите склонности за разтегляне и скъсване като
истински такъв.
А не бих се учудил и ако е с по-големи такива "склонностти" щото при липсата на курцкинематика и пружиниращи буфери, вагоните са "лашкат" напред/назад като полудели!
Жалко, че съседите при тази площ са се "оставили в ръцете" на най-голямите но предварително сглобени радиуси.
Аз бих положил на такава площ направо гъвкави релси (флекс) за да имам още по-големи радиуси.
Като цяло - блазе им, че имат такива възможностти и то в музея!!!

(нарочно подчертах две букви, щото ми писна да се пишат неправилно тук тези думи)
пп.gzo не се отнася за теб приятелю!