Защото някой ден ще го водят "първоизточника"!
И двете са - и полувлакове, и полувагони, от които са съставени влаковете.
Никой вагон не може да се движи без следващият,
за това на последния от към опашката на всеки полувлак
са се монтирали специалните талига. Което впрочем не са точно
казано утежнени, а по скоро усилени и подпрени подвижно към задната стена на коша от последния вагон.

За експлоатация редовна ъм означил 2009, иначе наистина последен официален курс е през 2015.
За Ламанша - понякога не проверявам редактора какви точно думи си е въобгъзил, че трябва да сложи и стават грешки.
Като цяло за железници в уикито си прав, но по точни и съществени сведения можеш да извлечеш от уикиванд и производните му.
Като и да е, влака се оказа интересен. Има снимки от специалните пепоти на които е спирал в халета .
За бързо товарене и разтоварване - перфектна организация са създали.
Не съм намерил точните причини за прекратяването на този вид
"скоростни пощенски" влакове" . Едва ли е авиотранспорта или камионите. Капацитет и на двата вида не може въобще да се сравнява с ъзможностите за товарене на един...по макар и полувлак. Самолетите освен това искат допълнителни структури и
служби за разнасяне на пратките ( било пощенски или куриерски).
Автомобилния транспорт може от врата до врата, но пък също няма капацитет и скоростта когато ставате въпрос за по-голяма големи разстояния.
Та за това се чудя какво е отказало "La Poste" да спрат експлоатацията на тези ...по своему красиви влакове!?
