Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Tillig 2008 august : Disel DA060 CFR

<< < (31/60) > >>

KRAKOMOBILA:
E то тогава какъв е смисъла - като ще има различия по коша ?

pach:

--- Цитат на: EMPEROR link=topic=649.msg19360#msg19360 date=1234358770 ---Кое производство ще променят... имат всичко готово, само машината ще го пръска в различни цветове... ако си мислите, че ще преправят матрицата за нас, жестоко се лъжете.  :yes:

--- Край на цитат ---
Ако си мислиш , че там всеки ден произвеждат бройки ...особено от този лок.
Или че всеки ден се боядисват...колко хиляди бройки смяташ , че се произвеждат за една година?
Пръскането не е толкова просто , защото трябва да си изготвят съответната документация , ескизи , проекти и т.н. и т.н. пък откакто се въведоха стандартите по ICO , бумащината стана затрупваща .
Пък това се немци , а от тях по пунктуални няма на света, това не ти е на бай Марин милионерката - шприцва 5000 куче-касичка и бега по панаири и събори да я продава...

Ясно е че матрицата няма да я променят , но и за нова боя си иска много работа.

Сега се сещам , че в историята на румънският образец има такъв момент - връщат нулевата серия да се преправя само коша и окраската !


--- Цитат --- но се оказва че има грешки в електрониката му за управление , както и сгрешени детайли по коша! Твърде голям просвет между носещата рама и коша , фаровете , вътрешният интериор на кабината и машинисткото място , и горният фар над нея.
--- Край на цитат ---

Защо просто не ги демонтираха и не сложиха нови кошове , а старите не ги  изхвърлиха /унищожиха !?


--- Цитат ---Тъй като организацията е лоша, вместо на "по-добре" в бъдещите проекти и заради натиска да започне веднага, следващият  модел, по принцип за "оцветяване" в Германска окраска  винаги се закъснява, като често различните  части са вече в произведени.
--- Край на цитат ---


И малко по надолу


--- Цитат ---През юни 2008 г., нулевата серия на този  локомотив е произведен и изпратена от Китай на  „Tillig” , без от „Tillig” или „Trenulete.RO” или да даът "добър” за боядисването му в  извадка от производството.  Изненадата е голяма , когато, след получаване на предварителната доставка от „Tillig” , румънците откриват , че има пак различия от одобрения проект.  Като липсата на надлъжни черни ивици, които разделят централната бяла линия.
Така че те са  поставени пред много трудно решение: да се приеме този локомотив , а от „Tillig" са готови да доставят, давайки им модела на клиента , по избор, на цена, значително по-ниска , но с явно сгрешени графики или да откажат доставка, с всички последици, които биха възникнали тук от гледна точка на натиск и недоволството на клиентите, но също така и в условията на сериозни щети на продажбите  и оборота.
Въпреки, че решението е било много трудно, те избати да откажат нулевата  серия .  Съответно „Tillig” връщат цялата поредица в Китай за корекция.  За съжаление, обаче, поради напредналото производство, което се нуждае от определен ред в операциите , с много елементи, добавянето на  обикновенната черна лента, която е липсвала става невъзможно. На нулевата серия при всички локомотиви бяха демонтирани кошовете и претопени, тяхната конструкция е произведена с нови такива.

--- Край на цитат ---

Нали ви става ясно , че ще има окраска тип БДЖ , само ако има новопроизведени кошове!!!


--- Цитат ---Първият вариант на дизайн имат регистрационен номер 60-1045-8, което съответства на сегашния парк от  товарни локомотиви и са украсени като такива.  В допълнение - за грешките от годината на производство , няма симптоми. Това обаче прави локомотива , несъвместим с много исторически пътнически железопътни вагони, които вече са на пазара, в сравнение с твърде малко товарни такива.
Затова румънците поръват серия с 60-0801-5, локомотив който е и в железопътната мрежа и днес .  За съжаление, времето, необходимо за изпращане на проекта към „Tillig”, изтича и боядисването на модела , по  необходимост е вече реализирано по първоначалния дизайн.

--- Край на цитат ---

Който смята , че имат готови бройки и то не боядисани , и трябва само да си поръча боята , мисля че е в заблуда.
Все ми се струва , че с производството на тази серия (румънската и преди това полската ) отдавна е приключено и сега действат само складове , търговци и дистрибутори.
Пък и съдейки от писмата на немкинята , тя постоянно подчертава , АКО РЕШИМ да пускаме и в други окраски .... и т.н.

pach:
Добре бе , аз вчера като изветрях :blush2: , вие що не свиркате , какво стана със сканирането!??? :sarcastic:
Владо тук ли да ги метна , или как ?
Имаме само на едната страна и предницата , дали ни трябва другата страна , задница и покрив?
(хубаво би било , но аз с това разполагам)
Ако Кракомобила може да ги осигури за една вечер тия , дето щеше да ги снима , и са по подробни , мога да ги сканирам за един час! :yes:

Vlado:
Според мен трябват всички страни! А схемите ги пращай на Адри. Той е свързващото звено между нас и Тилиг и е редно той да събира материалите по проекта. Тъй си мисля аз!   ;)

pach:
На Адри ги изпратих , но и тук ще ги метна , да сравнявате и т.н.





Хайде сега - открийте несъответстията!? ;)

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия