Автор Тема: БЖК 87  (Прочетена 13097 пъти)

Maktub

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: БЖК 87
« Отговор #15 -: 07 Август 2008, 15:21:27 »

Цитат на: Vlado link=topic=699.msg8604#msg8604 date=1218089402
...частник да вземе боклуци, от които да очаква да печели пари, не ми се вярва.

По принцип е така, освен ако не иска да изпере някви средства, но в случая очевидно не става въпрос за това. Радвам се, че са по-надеждни отколкото ми се струваше.  :)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Re: БЖК 87
« Отговор #16 -: 07 Август 2008, 15:31:08 »
Дайте да помислим откъде да вземем модели на 87-цата, за да се окомплектоване по български, че след като ги има в нашата тракция си е редно да ги включим и към желания тягов подвижен състав в моделните железници. Мда!
Май ставам досаден с влечението си по бг подвижен състав, ама ще ме търпите, какво да правите. ;)

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: БЖК 87
« Отговор #17 -: 07 Август 2008, 15:39:16 »
О хич не ставаш досаден, но найстина ще е хубаво да си намериме модели на тези машини.

Naskoni

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: БЖК 87
« Отговор #18 -: 07 Август 2008, 16:03:07 »
Произведен от Лима в HO:


Има информация за произведен от Лилипут в НО:
http://catcliffedemon.wordpress.com/2007/11/24/class-87s-bulgaria-bound/

Модела на Hornby е в ОО:
http://www.railway-models.co.uk/1301_1_105082839.html

lok45111

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: БЖК 87
« Отговор #19 -: 14 Август 2008, 00:34:33 »
На 21.08.2008 г. ЧЕТВЪРТЪК търсете вестник "Стандарт" с приложението му "НА ПЪТ"! Там ще намерите статията за БЖК 87 с доста любопитни факти и подробно техническо описание.

lok45111

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: БЖК 87
« Отговор #20 -: 21 Август 2008, 09:34:39 »
Ето я и самата статия за 87-ма серия, излязла днес в списание "На ПЪТ", седмично приложение на в-к "Стандарт"

Страница 1

Страниця 2

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Re: БЖК 87
« Отговор #21 -: 21 Август 2008, 10:44:43 »
Браво, Марио! Чудесна статия! :)

lok45111

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: БЖК 87
« Отговор #22 -: 08 Ноември 2008, 06:56:22 »
Ето я и 87-019-6, пресъздадена с молива от мен:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: БЖК 87
« Отговор #23 -: 09 Ноември 2008, 13:23:58 »
Супер илюстрация! Колко ли още скрити таланти имаш!?!

Поздрави!!

А това отпред какво е? Само да не е някой паднал балон!  ;D

lok45111

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: БЖК 87
« Отговор #24 -: 09 Ноември 2008, 13:50:43 »
Цитат на: CALLlO link=topic=699.msg12582#msg12582 date=1226229838
А това отпред какво е? Само да не е някой паднал балон!  ;D

Не е паднал, а иначе е балон :) Това, изобразено отпред е подготовката за въвеждането в експлоатация на топловъздушен балон. Коша и платнището(балона) се поставят легнали и платнищешо се разстила до дължина. След това с бензинов вентилатор се раздува платнището до състояние 30 - 35% от обема му. Поставят се газовите бутилки на конзолите в коша и се присъединяват маркучите с регулаторите и изпускателния кран. Свързва се горелката и се пали, като първоначално се подава до 40% от мощността и. Благодарение на дифузорната серпентина, пламъкът навлиза в раздутото платнище и загрявайки го вътре, балонът продължава да увеличава обема си и постепенно се изправя. Обикновено при тази подготовка, балона е силно нестабилен и въпреки горещия въздух вътре, той непрекъснато се наклонява и "подскача" на 2 - 2,5 м над земята. Стабилност се реализира една когато балонът е издигнат на 4 - 5 м над земята. Едва тогава, регулирайки загрятоста на въздуха вътре чрез пускане и спиране на горелката ще се получи изменение на височината и дефакто ще може да се реализира полет. При снишаване и приземяване, балонът отново изпада в подобен "крен" и обикновено кацането е под ъгъл 30 градуса и тук задължително наземният помощен персонал участва активно чрез придържане на коша и опъване на въжетата - в противен случай коша се пльосва по ребро и платнището те захлупва.

По темата: Иначе идеята ми да изобразя 87-019-6 в този нестандартен мотив дойде спонтанно. Английските машини, въпреки, че биват отричани и наричани "детски играчки", "недорасляци" и още какво беше там, всъщност са изключително красиви и боядисани подходящо идеално биха се вписали в един хубав жп. мотив(тук фотографите ще потвърдят).

br185

  • Trade Count: (19)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 533
  • Рейтинг: 4
  • HO 1:87/всички епохи без I/DB,OBB Велико Търново
Re: БЖК 87
« Отговор #25 -: 10 Ноември 2008, 21:34:43 »
Поредната красота която Марио сътворява, но този път в областта на графиката! Отлична рисунка! Поздрави!

mill

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: БЖК 87
« Отговор #26 -: 10 Ноември 2008, 22:52:46 »
Отличен 6