Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Новости от Guetzold

<< < (4/7) > >>

Adrian:


Не знаех ,че Гютзолд съществуват ?

Krasi Tankista:

--- Цитат на: mitko0888 link=topic=7.msg116901#msg116901 date=1573830678 ---https://www.modellbahnshop-lippe.com/Dampflok/Schlepptenderlok/G%C3%BCtzold-31049088/de/modell_328664.html

Какво ще кажат познавачите по повод на "новия" модел на Гютцолд - BR52.80 (849 европейски пари)? Има ли по-скъп пластмасов локомотив, дизайн преди не знам колко десетилетия, но вече с нов мотор и нова електроника?

--- Край на цитат ---

Поредният отпадък на най - тъпата пласмасарска фирма за всички времена. На такива цени, че и на доста по - ниски се продава Вейнерт с несравнимо по - високо качество и изцяло от метал.   :fie:
https://www.weinert-bauteile.de/weinert-modellbau-40041-db-ep.3-br-50-%C3%BCk-mit-wannentender-weinert-40041-ausf%C3%BChrung-mit-nem-rads%C3%A4tzen,art-28136

pach:
Митко, това е все пак ГЮТЗОЛД!!!!
Легенда за моделите и конструкторите!!!!!
Обаче едва ли конкретния модел,
 вече е разработка на хер ГЮТЗОЛД.
Човека легенда !!!! ( ако все още е жив)
Адри, хер ГЮТЗОЛД продаде фирмата, защото
никой от деца и внуци не искаше да се занимава с това.
Нещо което се случва все по-често...и не защото има
"пропаст" между поколенията, а защото младите (доколкото
ги има в хобито) са на съвсем друго ниво.
Та фирмата съществува макар и с банкови гаранции
и под шапката на друга фирма.

За конкретния модел, все пак 849€ е за специалната ограничена серия, с предварителна заявка!
Ето и данните:

Описание.
Товарен  локомотив клас 52.80 на германския Райхсбах (DR), епоха IV

Версия на клас 52.80 на Берлинската компания Schöneweide,
Reichsbahndirektion Berlin, с фирмен номер 52 8079-7 и Wannentender.

- Ново през 2020 г. на базата на класиката Gützold
с моторна арматура и нова електроника
- Модел на експлоатационния музеен локомотив
 в състояние на еп. IV
- ограничена специална серия с много допълнителни
технически и визуални детайли в сравнение със
звуковата версия.
- осветление под котела, отделно превключващо се
- осветление на кабината, отделно превключващо
- трептене на пещта , съчетан със звук от въглищни лопати
- Двигател на двигателя + нагревател в кабината на водача
(това не знам как да го редактирам какво значи?)

- вграден Zimo звуков декодер със звук от Henning
- Дизайн за двупроводна работа с постоянен ток
- Номинално напрежение: 12 V (DC)
- Включва буферна памет за подобряване на
ефективността на шофиране в цифров режим
(мисля че има вграден кондензатор против сривове в захранването)
 - Напълно ревизирана електроника с Plux22 интерфейс
- Посоченото осветление е с топли бели светодиоди (слънчево бяло)
- Задна светлина, зависеща от посоката на движение ,
може да се изключи и в аналоговата версия
- Дължина над буфер 266 mm
- най-малък проходим радиус: 356 mm

Вариации:
31049080 …........Аналогов 399 €
31049081......... AC (с декодер и буферна памет) 459 €
31049082 .........Звук ESU с буфер 529 €
31049083......... AC Sound ESU с буфер 549 €
31049084.......... Henning-Sound ZIMO с Puffersp. 529 €
31049085........... AC Henning-Sound ZIMO с Puffersp. 549 €
31049086.......... Цифров ESU с буфер 439 €
31049087.......... Цифров ZIMO с буфер 439 €
31049088.......... Специално издание ограничено 849 €
31049089 ..........AC Специално издание ограничено 869 €
Производител:   Gützold
Член №:.   31049088
EAN:   4062964023729
междурелсие:   Н0
Железопътна компания:   DR
Era:   IV
Система за захранване:   DC
Digital декодер   DCC
формати за данни   DCC, MM
двигател   без сърцевина (?...Гугъл даже не знае какво превежда)
интерфейс:   Електрически интерфейс за теглещи превозни средства PluX22
Inertia:   да
Фрикционни Гуми:   4 бр.
съхранение на енергия   да
съединителя:   Вал NEM 362 с KK кинематика
Дължина над буфера:   266 мм
Минимален радиус:   356 мм
Фарове:   3-фара в зависимост от посоката на движение / 2 задни светлини, в зависимост от посоката на шофиране
LED горна светлина   да
интериор   Осветление на кабината с цифрово превключване
интериор   Осветление на котела с цифрово превключване
интериор   огнище трептене
звучи:   да
    
Дата на издаване:   II.Q / 20
цена от  Производител

mitko0888:
Каква легенда бе човек? Легенда е единствано в очите на някой, който не е виждал нищо друго по време на социализЪма. Дори и старото пико беше по-добре конструирано от Гютцолд.
Доплащаш 300 евро за светодиод в будката, още един в пещта, и още няколко за осветление на ходовата част. Нищо повече няма в сравнение със стандартния звуков модел. Нивото на изпълнение на котела не е по-различно от който и да е парен лок на Роко (с изключение на бебешката BR80).  За колелата и щангите нищо не мога да кажа - но визуално са далече от представите ми за съвременен модел на такава цена. И после се чудим защо такива фирми фалират. Този мотор поне да го бяха заврели в котела.

Adrian:

За всеки влак си има пътници ;)

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия