Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Новости от Guetzold
Adrian:
Не знаех ,че Гютзолд съществуват ?
Krasi Tankista:
--- Цитат на: mitko0888 link=topic=7.msg116901#msg116901 date=1573830678 ---https://www.modellbahnshop-lippe.com/Dampflok/Schlepptenderlok/G%C3%BCtzold-31049088/de/modell_328664.html
Какво ще кажат познавачите по повод на "новия" модел на Гютцолд - BR52.80 (849 европейски пари)? Има ли по-скъп пластмасов локомотив, дизайн преди не знам колко десетилетия, но вече с нов мотор и нова електроника?
--- Край на цитат ---
Поредният отпадък на най - тъпата пласмасарска фирма за всички времена. На такива цени, че и на доста по - ниски се продава Вейнерт с несравнимо по - високо качество и изцяло от метал. :fie:
https://www.weinert-bauteile.de/weinert-modellbau-40041-db-ep.3-br-50-%C3%BCk-mit-wannentender-weinert-40041-ausf%C3%BChrung-mit-nem-rads%C3%A4tzen,art-28136
pach:
Митко, това е все пак ГЮТЗОЛД!!!!
Легенда за моделите и конструкторите!!!!!
Обаче едва ли конкретния модел,
вече е разработка на хер ГЮТЗОЛД.
Човека легенда !!!! ( ако все още е жив)
Адри, хер ГЮТЗОЛД продаде фирмата, защото
никой от деца и внуци не искаше да се занимава с това.
Нещо което се случва все по-често...и не защото има
"пропаст" между поколенията, а защото младите (доколкото
ги има в хобито) са на съвсем друго ниво.
Та фирмата съществува макар и с банкови гаранции
и под шапката на друга фирма.
За конкретния модел, все пак 849€ е за специалната ограничена серия, с предварителна заявка!
Ето и данните:
Описание.
Товарен локомотив клас 52.80 на германския Райхсбах (DR), епоха IV
Версия на клас 52.80 на Берлинската компания Schöneweide,
Reichsbahndirektion Berlin, с фирмен номер 52 8079-7 и Wannentender.
- Ново през 2020 г. на базата на класиката Gützold
с моторна арматура и нова електроника
- Модел на експлоатационния музеен локомотив
в състояние на еп. IV
- ограничена специална серия с много допълнителни
технически и визуални детайли в сравнение със
звуковата версия.
- осветление под котела, отделно превключващо се
- осветление на кабината, отделно превключващо
- трептене на пещта , съчетан със звук от въглищни лопати
- Двигател на двигателя + нагревател в кабината на водача
(това не знам как да го редактирам какво значи?)
- вграден Zimo звуков декодер със звук от Henning
- Дизайн за двупроводна работа с постоянен ток
- Номинално напрежение: 12 V (DC)
- Включва буферна памет за подобряване на
ефективността на шофиране в цифров режим
(мисля че има вграден кондензатор против сривове в захранването)
- Напълно ревизирана електроника с Plux22 интерфейс
- Посоченото осветление е с топли бели светодиоди (слънчево бяло)
- Задна светлина, зависеща от посоката на движение ,
може да се изключи и в аналоговата версия
- Дължина над буфер 266 mm
- най-малък проходим радиус: 356 mm
Вариации:
31049080 …........Аналогов 399 €
31049081......... AC (с декодер и буферна памет) 459 €
31049082 .........Звук ESU с буфер 529 €
31049083......... AC Sound ESU с буфер 549 €
31049084.......... Henning-Sound ZIMO с Puffersp. 529 €
31049085........... AC Henning-Sound ZIMO с Puffersp. 549 €
31049086.......... Цифров ESU с буфер 439 €
31049087.......... Цифров ZIMO с буфер 439 €
31049088.......... Специално издание ограничено 849 €
31049089 ..........AC Специално издание ограничено 869 €
Производител: Gützold
Член №:. 31049088
EAN: 4062964023729
междурелсие: Н0
Железопътна компания: DR
Era: IV
Система за захранване: DC
Digital декодер DCC
формати за данни DCC, MM
двигател без сърцевина (?...Гугъл даже не знае какво превежда)
интерфейс: Електрически интерфейс за теглещи превозни средства PluX22
Inertia: да
Фрикционни Гуми: 4 бр.
съхранение на енергия да
съединителя: Вал NEM 362 с KK кинематика
Дължина над буфера: 266 мм
Минимален радиус: 356 мм
Фарове: 3-фара в зависимост от посоката на движение / 2 задни светлини, в зависимост от посоката на шофиране
LED горна светлина да
интериор Осветление на кабината с цифрово превключване
интериор Осветление на котела с цифрово превключване
интериор огнище трептене
звучи: да
Дата на издаване: II.Q / 20
цена от Производител
mitko0888:
Каква легенда бе човек? Легенда е единствано в очите на някой, който не е виждал нищо друго по време на социализЪма. Дори и старото пико беше по-добре конструирано от Гютцолд.
Доплащаш 300 евро за светодиод в будката, още един в пещта, и още няколко за осветление на ходовата част. Нищо повече няма в сравнение със стандартния звуков модел. Нивото на изпълнение на котела не е по-различно от който и да е парен лок на Роко (с изключение на бебешката BR80). За колелата и щангите нищо не мога да кажа - но визуално са далече от представите ми за съвременен модел на такава цена. И после се чудим защо такива фирми фалират. Този мотор поне да го бяха заврели в котела.
Adrian:
За всеки влак си има пътници ;)
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия