Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Новости от Guetzold

<< < (7/7)

mitko0888:

--- Цитат на: widowmaker link=topic=7.msg116926#msg116926 date=1573976759 ---P.S.
Сещам се само за едно тяхно предимство:
Предвид това, че моторът дефакто е outrunner, т.е. роторът е отвън, а не статорът,
от по малък по размер мотор би трябвало да се извади уж по голям въртящ момент

--- Край на цитат ---

Баш това му е единственото предимство. При един и същи диаметър на ротора, моторът става по-малък, защото магнитите са свряни вътре, в центъра, а не са отвън на ротора. И този по-малък кръгъл мотор има същият въртящ момент, а се събира в котела даже и в N. А и лесно може да му вдигнеш и оборотите на 20 - 40 000, но това за влакчета не върши работа.
Всъщност има и друго предимство, че мотор от 70 евро като правило по-прецизно изработен и по-качествено сглобен от мотор за под 1 евро.

Безколекторните се ползваха от Мерклин - трите вида синус мотори. На теория е най-доброто за нашите модели. Само че им се видяха скъпички, и ги смениха с китайските еднодневки. Не знам в тези мащаби - до Н0 - дали има друг производител с безколекторни моторчета.

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия