Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Градински железници

(1/6) > >>

lubomir:
Искам да отворя тази тема, защото до момента не можах да намеря нещо писано по този въпрос. Знам че моделите за тез железници са си направо дебели по цени, но доста фирми предлагат отделни части които човек може да си закупи а други да си изработи, като крайния резултат да е модели в мащаб 1:11 или 1:6, които да се движат с пара, и от време на време да се събираме някъде където да си направим трасе и да си ги караме въпросните локомотиви и вагони, при това на собствена тяга.
Та въпросът ми е - има ли интерес към този тип модели?

KRAKOMOBILA:
В Пловдив детската железница не е умален модел, а си е БаркаЗ 1:1  :D

TheJackal:
Здравейте!
Ето тука има писано и дискутирано по тази тема: http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,214.0.html . В Бургас на солниците има такова чудо, което е 1:1, със стотина вагона и 10 локомотива - дизел. Като деца се возихме от единия край на солниците , та чак до другия. Вагоните са двуосни - думкар. Трасето по което се движи влакчето е около 10 -15 километра. В територията на солниците влиза и резервата "Атанасовско езеро", в което гнездят над 300 вида птици.

lubomir:
Градинската железница няма нищо общо нито с тая в Пловдив, нито с това във Бургас.
А за да разберете повече , може би е хубаво да посетите следния сайт.
http://www.dampf-modell-bahn.de/
Това е единствения начин човек да кара парен локомотив тогава когато поиска примерно. А най често използваните междурелсия са 5" и 7 1/4" и нямат нищо общо с 600мм междурелсие на пловдивската и бургаската железница.

Adrian:


най-добре е веднага да направим постъпки за затварянето на К&Методий ! За следващата сбирка всички с кирка и лопата ! - ще полагаме релсите ! :D

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия