Относно един разразил се спор по време на тази вечер, бих замолил Господа Модераторите да бъдат тъй снизходителни и да не класифицират настоящия пост като офтопик. Позволявам си да проявя дързостта си в тази тема за да не разводняваме форума с отделни теми за спорове конкретно касаещи неколцина, а и да им пращам лични съобщения с доказателства за правотата си, би било двойна работа като технологичен процес (отделно е един вид самоласкаене на собственото его) потвърждавайки правотата си със следната снимка:
Тука един влак "който отива за ремонт, понеже нали разбирате, четвъртия вагон се бил сбутурясал и за това са закачили три" и съвсем случайно някое малко източногерманско пионерче от FDJ, носейки на крехкото си неукрепнало вратле кожения ремък на прилежащият му фотоапарат Смена 8М или Beirette, е успяло да заснеме тази небивалица :P


а ето и два цитата от един друг форум, написани от потребител на име Tramway, когото държа да поясня че нямям честта да познавам нито лично, нито виртуално:
В Чехия и в Германия съм виждал дву, три и шестсекционни вагони, както и такива с челна кабина за дистанционно управление на локомотива на другия край, а локомотива може да е дизелов или електрически (с парен дистанционното не работи, пробвано е

).
Момчета, не пишете глупости! Геленките на съставните вагони са осъществени чрез талиги "Якобс" (предполагам знаете конструкцията им). Тези вагони не могат да се разкачат, а само да се разглобяват на кошове. Преустройването им в единични е невъзможно. Може в заводски условия или в депа, оборудвани с механизация за вдигане на кошове да се променя броя на секциите - минимум 2, максимум без ограничения. Аз лично съм виждал в Унгария 6-секционни такива вагони.