Реклама трябва да има, но на по-късен етап. От самосебе си се разбира, че първо трябва не просто да основем клуб и да намерим собствено помещение, но и да видим, да усетим, че клубът вече диша, едва тогава да мислим за възможност за приемане на нови членове. И то не защото в началото трябва да се "пазим" от тях, а защото първо трябва всичко в клуба "да се напасне" и едва тогава да се популяризираме.
Същевременно подлежи на въпрос какъв тип реклама трябва да използваме. Радио, ТВ, че дори и вестникарско каре ми се струват неподходящи за общо популяризиране на хоби. Това са реклами, които са насочени към огромен брой хора и са предназначени за продукти или услуги, които биха се търсили от голям брой хора и то нееднократно. Подобна реклама би имала смисъл само когато направим изложение - да поканим голямо количество хора да се порадват на красотите на нашето хоби, да разберат, че има и такова нещо. И тук трябва да се има предвид наистина, че разните телевизии може и да се заинтересуват от едно наше изложение, но ще дойдат да снимат в първия ден, вечерта ще излезе репортажът и бихме могли да очакваме повече посетители едва на втория ден, така чепървите изложения би било добре да се планират за поне два или три дни (зная, заети сме всички, аз също, но рекламен клип по телевизията ще ни изяде членския внос за пет години напред). Тук виждам ролята и на отпечатването на малки брошури с кратко инфо, с адрес, контакти, които да се раздават на посетителите в рамките на едно изложение. Пръскането на листовки по пощенски кутии също не го намирам за целесъобразно. Тук има място и рекламата по тениски, шапки и прочее.
За обща реклама, която има за цел да ни представи като цяло по-подходящи биха били рекламни карета в специализирани списания, които ще са по-евтини и ще са насочени към конкретна група от хора или т.нар. таргет-група.
Така че по отношение на рекламирането съм ЗА но при много внимателния подбор на типа и времето на различните форми за реклама