Ето как изглежда монтиран конрадски механизъм/кат.номер-219999-97 / за стрелка: снимките
Ако обърнете внимание на 3-та снимка се вижда една точка точно по средата на траверсата.Това е ...може да кажем "щангата" :D която движи самата стрелка.На 2-та снимка се вижда как е закрепена тази щанга за механизма и минава през разпробит от мен отвор/бургия 8/ до отвора на траверсата.
На 1-та снимка се вижда -механизма е в положение 1.Цък-2 снимка, механизма се премества в положение 2,като движи и щангата ,а тя от своя страна движи релсата.
Утре ще снимам как се връзват ,аналогово,тези механизми...

/10бр.- 107лв.,крайна цена от Конрад/ Успех
P*S Отвора в основата се прави най-лесно на точното място по следния начин:
Наредили сте релсите но
не ги фиксирайте към основата.Взимате "щангата" и с лек натиск /ако има отдолу корк,супер се вижда/ през дупчицата на стрелката отбелязвате.
След това махате стрелката и брррррр с бормашината пробивате отвор толкова голям колкото после "щангата" да се мести свободно.Закрепвате същата за механизма/има си болтче/ и я фиксирате така,че да не стърчи и да удря влака ;)С леки движения и завъртания пробвате и напасвате целия механизъм и го застопорявате отдолу за основата/снимка 1и2/.Добре е механизма да е включен към захранване,защото най-точно показва как се мести стрелката.След което тя вече е готова за фиксиране и баласт