Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Трамвай-стрела тръгна в София

(1/8) > >>

TheJackal:
  Трамвай-стрела сресна столичани. Луксозната мотриса профуча по тъмно в петък през "Графа" и "Витоша". Елегантната машина се плъзгаше ниско по релсите и оставяше след себе си смаяни зяпачи. „Да не е нещо за Хелоуин", питаха се хората, пише „Стандарт".
В сравнение със старите трамваи мотрисата е като "Мерцедес". Тя развива над 70 км в час, което е 2 пъти повече от сегашните возила, изтъкна зам.-шефът на столичния "Електротранспорт" Иво Василев. Максималната позволена скорост в София е 50 км, уточни той.
  Супермотрисата ще се движи от "Бъкстон" до пл. "Журналист" и днес ще бъде пусната пробно. Експертите на общинската фирма обаче пригодили трудно маршрута. Досега са поставени широки релси само по пътя на мотрисите с номера 20 и 22. Трамваят стрела е взет пробно от Загреб и е производство на "Кончар", обясни зам.-кметът Велизар Стоилов.
  Той още не е собственост на общината, защото се тества. Ако докаже ефективността си, общината може да купи още 20. Стоилов подчерта, че едно от най-важните качества на мотрисата е, че е над два пъти по-икономична от сегашните. Климатикът на трамвая поддържал температура от около 20 градуса, независимо от сезона навън. Той побира 202-ма пътници, има 5 секции и 6 врати.

toniemi:
Този трамвай се движи по тесните релси,за какви широки релси говорят тук ???
Отзивите за него не са много добри,возел твърдо и спирал рязко.Всичко друго е супер.Според мен ,твърдата возия е заради скапаните релси в София.Мотрисата е изцяло нископодова и място за меко окачване няма.Най-меко возят нашите трамвай серия 900.

TheJackal:
Не знам, какви са и що са, но темата ми се стори любопитна и реших да го постна тука.:)

Best Ripper:
Трамваят е любопитен, но е пълна порнография на фона на идиотско-малоумната организация на движението в София, и особено на трамваите... Няма по-голяма кретения от това трамваят да се движи по средата на пътното платно в съвременен град и със спирките си да създава тотална бъркотия в движението на всички други МПС. Отдавна на всеки е ясно, че трамваят е най-бавният и неточен транспорт, за чието "издигане" не успяха да помогнат и километричните опашки на коли, автобуси и тролеи. В Будапеща са ми казвали, че той е най-бързият транспорт, но просто бил като метро - никъде не се засичал с другите участници в движението... Така че даването на пари за тия мотриси е поредната далаверка на някой мушмурок от общината... Да не говорим, че нито линиите, нито радиусите на завоите на софийските трамваи отговарят на стандартите...

toniemi:

--- Цитат на: Best Ripper link=topic=939.msg12277#msg12277 date=1225657425 ---Трамваят е любопитен, но е пълна порнография на фона на идиотско-малоумната организация на движението в София, и особено на трамваите... Няма по-голяма кретения от това трамваят да се движи по средата на пътното платно в съвременен град и със спирките си да създава тотална бъркотия в движението на всички други МПС. Отдавна на всеки е ясно, че трамваят е най-бавният и неточен транспорт, за чието "издигане" не успяха да помогнат и километричните опашки на коли, автобуси и тролеи. В Будапеща са ми казвали, че той е най-бързият транспорт, но просто бил като метро - никъде не се засичал с другите участници в движението... Така е даването на пари за тия мотриси е поредната далаверка на някой мушмурок от общината... Да не говорим, че нито линиите, нито радиусите на завоите на софийските трамваи отговарят на стандартите...

--- Край на цитат ---
Всеки ден се сблъсквам с простотията - на зелен сфетофар,трамваят спира,заради него и цялото движение на коли,докато се качът пътниците стане червено и после и трамвая и колите чакат да светне зелено...егати и простотията >:( >:( >:(
По-добре трамвая да намали и изчака да светне червено и тогава да спре на спирка,приз това време на зелено да се изтеглят колите и после на червеното да слизат пътниците....

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия