Автор Тема: Как да не те хване яд!!!  (Прочетена 2634 пъти)

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1703
  • Рейтинг: 158
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Как да не те хване яд!!!
« -: 08 Ноември 2008, 09:43:36 »
Ето за какво става дума: http://netinfo.bg/?tid=40&oid=1250730 Как да не те хване яд!!! Но това е жестоката истина за съжаление. :(

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Как да не те хване яд!!!
« Отговор #1 -: 08 Ноември 2008, 16:21:56 »
Това ми напомня времето в края на 70-те и началото на 80-те години на миналия век.. когато бай Тодорко Правешки бе поел инициативата да ни сближава с джапанциге... Та някъде тогава идва японска представителна делегация от техния транспорт /истински случай е/.. Естествено сред делегацията има и експерти от японските влакчета /тия там техните скапани, дето вървят с Н-стотин км/час/... И нашите видни партийно-транспортни юнаци изкарват жълтурките на линията София - Пловдив, която минава тогава за най-добрата модерната у нас.. Да хванат и нашите бога за... манивелата.. Та свалили джапанките и водещият нашата делегация рекъл: Ето ви, господа-другари от Япония, ние с каква супер линия разполагаме - двойна и електрифицирана отгоре на това! Тук нашите пътнически влакове летят с 130 км/час!!!" Превел преводачът изцепката на нашия гений и жълтурковците тутакси се засуетили около трасето... Да видят за каква неземна технология става въпрос... Отворили некви дипломатически куфарчета - вътре - неква непонятна апаратурка за нашия технически гений... Почнали нещо да мерят, да изследват.. и след десетина минути почнали да клатят глави, да се вайкат и шашкат.. Какво било всеобщото нашенско зяпване по партийна линия, когато преводачът превел японските думи: "О, булгар сан, у нас на такива трасета вървят само товарни влакове, и то с неповече от 80 км/час! Щот с повече от 80 км/ч било много рисковано!!!"  ;D Така че да си караме нашите си влакчета и... :P

mill

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Как да не те хване яд!!!
« Отговор #2 -: 09 Ноември 2008, 00:10:19 »
Тъжно,много тъжно.Хората от Кардамския влак изгниха  :'(,електричката сигурно я нарязаха на скрап...до следващия вой нададен от "загрижени"политици и шефове по повод тежка жп.трагедия.А такава непременно ще се случи в близко бъдеще/колкото и да не ми се иска/ с това отношение към железницата в България >:(

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Как да не те хване яд!!!
« Отговор #3 -: 10 Ноември 2008, 08:41:41 »
Нема страшно , такива високи скорости не ни и трябват.Ако не закрием окончателно железниците , и това ни е достатъчно.
Какво имам предвид !?
Не се бях качвал на влак цели 10 години , и наскоро бях втрещен от видяното.
Пътувах София-Пловдив...Влака бе бърз до Бургас.
Вагоните се оказаха безкупейни...едно време на това му викахме крайградския влак.
До Бургас бяха общо пет вагона и така и си останаха полупразни.
Тръгнахме с 20 минути закъснение , и въпреки че само на едно място (по спускането към Тракия) да развихме 70 км-преко сили да е било 80 км/час , влака в Пловдив си спря точно по разсписание.
На връщане ми направи и още нещо впечатление - догонихме една къса товарна композиция от 26 вагона , която ни изчака на Пазарджик , и това бе цялото движение по тази линия до София.
Няма ги вече дългите товарни влакове (80-120 вагона ) , ни се разминахме дори с дрезина по пътя до София , а на едно времешните големи разменни гари като Ихтиман и Вакарел , не само че са вдигнати излишните коловози , но и баластрата е изрината - само по равното си личи , че там е имало още коловози...
Е докато не се вдигне интезивността на движението , не ни и трябват големи скорости , влаковете и така стигат навреме (по старите критерий) защото липсата на трафик им позволява да се движат без скорост , но и не спират да изчакват или да се разминават...
Тъжно ,тъпо и гадно, но това е положението...