Имах голямо желание да снимам подред какво и как съм правил, но в един момент ми дойде байгън та мога само да покажа докъде съм стигнал. В общи линии остават някои дребни козметични доизкосурявания и табелките. Като за първа такава "конверсия", съм сравнително доволен. Истината е, че докато не започнеш работа по истинския модел, колкото и да пробваш върху стари вагони и подобни, не се сблъскваш със същинските проблеми и пречки.
Имаш още работа по машината, а именно:
1. Изграждане на мазутен резервоар на тендера и на багажен шкаф зад него.
2. Премахване на вградените в инвентарния шкаф на тендера надбуферни фенери и поставяне на външни на стойки. Поставяне на прожектор на водния резервоар.
3. Боядисване на усилващите греди на тендера, спирачния цилиндър, тръбата за влаковото, буферната греда, буферите и метлите в червено.
4. Поставяне на питателно гърне отляво на първи котелен барабан под промивалния люк и прокарване на питателна тръба до будката.
5. Поставяне на прожектор на конзола на капака на баджата.
6. Извеждане на пароизходна тръба от динамото.
Ако искаш снимки ще ти пратя.