Аерографите са купени вече, 8 броя, парчето излиза приблизително 33 лева с доставката.
За да се ползва компресор от хладилник, трябва да се монтира съд за въздуха и маслоотделител,
компресора не може да работи на сухо.
Отделно трябва регулируем изключвател, който се задейства от налягането, редуцир вентил,
няма как да се подава въздух с голямо налягане директно в аерографа, демек работата стана златна и
финиширането на такъв проект е някъде в неясното бъдеще.
След като не ви стиска да дадете пари за професионална машина (около 300 лева), по добре ползвайте
ревелската бутилка с редуцир, вместо въздух се ползва пропан бутан,
единственото условие е да не се пуши докато се боядисва...
Няма проблеми с влагата, такава в газа няма (нещо, за което трябва да се вземат мерки при хладилния вариант).
Супер, тъкмо гледах че едните са "паднали" по дата в Ибея...
Всичко което казваш, е вярно и съм събрал частите (от някой дори за три компресора) ресивер ще ми е бутилка от фреон...и т.н.
Ревелската бутилка в момента при Жоро е 22 лв. и знам хора които си я пригодиха да я пълнят с въздух във фиримите където работят , което също е (за мен) временно но много по-практично решение.
И не става въпрос дали "ни стиска" или не да хвърляме пари за нещо , с което лично аз не съм сигурен дали ще се справя, а че такива пари ( 300 лв) бих си купил някой локомотив, но не и за инструмент с който ще се уча да работя...
Ами ако от мен не става бояджия!?!?
Тоест всеки се спасява по свой си начин.
Още повече, че не инструмента прави майстора, а обикновенно е обратното - майсторлъка си е в човека, а инструмента е само помощно средство за него.
Знам доста хора , които притежават от скъпи по -снъпи компресори , но нищо не могат да правят с тях...
Докато един от най-големите моделисти у нас (стендови) се е учил да работи с аерограф чрез "компресор" спретнат в гаража - автомобилна гума и ръчна помпа
- а сега е просто Майстор...
И явно ще трябва да подготвя поредния " проект" който е отлаган до сега по липса на "производствена" необходимост!