Във връзка със горните снимки и някъде тук препратка към май полски модули , предлагам да уточним начина на преминаване от един модул в друг като ландшафт.
Какво имам предвид ? - при поляците много лошо впечатление ми прави тъмно(чак синкава я виждам) и светло зелената трева в два съседни модула,с три думи - абе грозна работа .
Та предложението ми е - когато се уточни началната конфигурация и кой -кой модул поема да прави , да се съъбират двама "съседи" в мрежата или на сбирките и да уточняват такива дребни детайли.Когато не е възможно осъщесвяването на плавни преходи в ландшафта (терен е май по-български ???) м/у два съседни модула , да се ползват "хитрини" от типа - гранична река но само с един бряг - логично другия ще е съседния модул,или пък гранични скали - тук също може да се развинти фантазия, както и гранични гори - прикриват повече от колкото ни се иска!
Така ще избегнем поне някой фрапантни грешки и глупости на "растежа"...
И тъй , съм почнал с предложенията , имам питане - общо колко модула има готови и дайте скица на релсовия път върху тях.
Аз съм виждал снимки на Жоровия модул и сега тези - тоест ако ги скачим един до друг трябва да се получи това :
Може и аз да бъркам , така че давайте да направим началната схема.
Това и примерно
които два модула се ангажирам (ако искате) да изработя , би се заформило нещо все пак.
В тази връзка ,тъй като никой не ми отговори на въпроса колко дълги композиций ще се търкалят , при обща дължина на два модула Х 1,20 м = 2,40 метра,и като се вземат под внимание входни светофори пред гарата (ляво и дясно Х 0,25м = 0,5 м плюс стрелките за разменните коловози 2 Х 0,2 м = 0,4 ) дължината на отклонителните коловози би останала приблизително 1,5 м !
Е питам - така става ли (колко всъщност е дължината на ICE в "НО" ???) или не става ??? :D
До тук само знам кода на релсите №83, така че решавайте , щото си задържам поръчката към Конрад ,заради "организационни" проблеми
.
Хайде колеги - вие сте!!!