Колкото и да е тъжно и неприятно е факт, че в момента БДЖ е една абсолютно порнографска и циркаджийска ж.п. администрация, докарана до това дередже не от автобусите, а от собственото си ръководство и чиновници, пърдальоващи (искам да кажа хайлазуващи) по цял ден на Вазов 3, за което получават огромни, без кавички заплати. В добавка въпросните високоплатени "висши" хаймани допълнително си докарват доста тлъсти неофициални хонорари от автобусната мафия срещу условието да се правят все по-неадекватни и калпави разписания, плюс намалени до минимум състави и калпави вагони. После защо няма пътници, вагони, резервни части и т.н. С една дума БДЖ всячески се стремят точно да изгонят колкото се може повече пътници към автобуса, превръщайки ползването на услугите и в самоубийство. На всичкото отгоре тая паплач получава огромни субсидии от нашите данъци....Вече единственото решение е да се отнеме лиценза на БДЖ за превози, те да се поемат от един или няколко други оператори, такива в Европа бол, а съгласно директива на Европейската комисия релсите са "отворени", тоест всеки ж.п. превозвач има право да вози пътници и/или товари на територията на ЕС. Примерно България Рейл или нещо от сорта. И така БДЖ ще иде в небитието, където отдавна и е мястото.....Отровителят Кремиковци най-после ритна камбаната, ред е на БДЖ и повече такива дондуркани бебета да няма.....Ако погледнем назад в историята, ще видим, че точно когато директор на БДЖ стана чичо Дунча, сегашен шеф на БЖК, влаковете бяха орязани до безобразие, след това получи огромно разпространение автобусният транспорт, преди това с малки изключения бяха фирмички с по два - три дарака. При сегашната ситуация само абсолютен катил може да подкрепя и оправдава БДЖ...Сега надявам се стана ясно защо нема вагони. А тия "некви" от собствения си джоб доброзорлем финансират тая пародия на железници.....
Както тръгна, по-добре би било темата да се кръсти "минало и настояще на БДЖ". Щото бъдеще не виждам...