В моят град кръпките изобилстват след 89 - та.
Преди това не че беше всичко наред, но улиците бяха доста по - нормални.
И аз това си спомням.
Апропо дядо ми работеше на кантара в една асфалтова база преди 89. И от него знам, че тогавашното асфалтиране няма нищо общо със сегашното. В по-нови времена изглежда умишлено унас павят асфалт буклук, който започва да се рони след първата зима само и само машината за пари да се върти. Та нали ако го направят както трябва в следващите години няма да се налага пак да се харчат пари за преасфалтиране и/или кърпене на едно и също шосе. Поживях за няколко години 3000 км на северозапад и виждам, че там имам съвсем други технологии, материали. Рядко има кръпки, но те не са били поради износване, а вследствие на прокарване на кабели или тръби. Същото важи и за маркировките им. Поставени веднъж стоят с години. Веднъж дори видях как я поставят. Върви един напраед и размотава навитата на топ маркировка, а след него върви друг, който с горелката я запечатва.
Всъщност сами си правете изводите. В германия 1 км. магистрала струва 20 мил. евро, а у нас Бат Бойко се хвали, че ни излиза само 2 мил.
Може ли някой да качи снимка на разбито или кърпено шосе в макета на чужд моделист или това си е наша марка ?