Аз мислех че всичките 15 са за теб. Жалко, можеше да направиш макет на едно БДЖ депо пълно с 46-ци. Честито на щастливците! Не видях някой да те е обвинил че си инвестирал и ще продаваш след 5 години по 1000 лв. Колкото повече го правят - толкова повече ще се купува и производителите ще нащракат още бг модели
Мисля че съм посочил само един кусур - тукмакът на покрива, който е румънски, а не като на нашите. Все пак е една пластмасичка която можеше да е по-истинска.
Всъщност за толкова години (от предишните два модела) никой никъде не каза че има 1 - 2 детайла на 002 и 125 - въпросните елементарни пластмасички - на покрива, които могат да се напарвят така че да отличават бг локомотивите от останалите и да приличат на истинските. И като резултат - тоя прекъсвач сега пак не е оправен. Ако някой му беше написал на румънеца, сигурен съм че щеше да направи нещо по въпроса. Матрицата преправиха заради малките фарчета, а един елементарен детайл не промениха, просто защото няма кой да каже.
За опаковката - това е нова опаковка за наш 46, съвсем различна от старата, а сигурно и румънските версии са с тази кутия. Старата, дунапренената, трябваше да се резне от едната страна ако си сложиш роко курц куплунг. Това е всеизвестно. Правиш нова прозрачна опаковка. На всички подобни поизводителят пише изрично че трябва да си я резнеш малко след като си купиш локомотива, за да му се събират закачалките. Т.е. и това се знае прекрасно. След като го извадиш от кутията, като го закачиш на влак, вече не можеш да си го прибереш в оригиналната опаковка. Тъпо от всякъде, но всеизвестно.
Толкова ли е трудно, като правиш нова опаковка за този тип локомотиви, да отвориш фабрично една дупка от едната страна? Така че с кеф да си сложиш куплунг, да си караш влакчето, и после да си го прибереш в кутийката без да махаш куплунга?
Затова Иво, въпреки сърказма ти, си мисля че в специализиран жп моделистки форум е нормално и полезно да се посочват кусури, за да не се повтарят след години - което ще е за наша радост. Ако някой покаже със снимки че въпросния прекъсвач и изолатор са ок - съгласен, сбъркал съм, посипвам си главата с пепел и продължавам да си съзерзавам влакчетата. Ама като са грешни - защо да не го напишем че за следващия модел да се оправят?
ПС: Още не съм го отворил да видя дали са му сложили шайбички на червяците, нещо което е без пари, но като го няма унищожава целия локомотив ... Освен ако не си го даржиш в кашона.