Това с комуникацията е много сериозен проблем. Аз съм 100% сигурен, че нуждата да се разработи нова платка не се дължи на смяната на декодера. MS450P22 по изводи и управление на мотора, изводите и звука е напълно идентичен с MX645P22, който беше в първата партида модели, ОБАЧЕ...
Платката на първата партида беше СБЪРКАНА! Явно най-после са си намерили грешките и сега със смяната на декодера са решили да оправят платката - не заради новия декодер, който може директно да се боцне на старата платка и ще работи така, както и MX645P22 работеше на нея, а за да си оправят бакиите. Вместо да си го кажат директно, чехите са решили да ни "закалабикват" (Моравската версия на заблуждават) с твърдения, че е заради смяната на декодера. Total BS!
За съжаление като изключим ръчно изработените модели от български ювелири, до които простосмъртните не можем да се доберем, чехите от Техимидж засега са единствената алтернатива и за да се сдобием с български модел на сносна цена и добро качество, трябва да им играем по гайдата. Нищо, че ние плащаме - тук лафа "който плаща поръчва музиката" не играе, защото реално няма конкуренция. А конкуренция няма, защото пазарът за български ж.п. модели е прекалено малък и на "големите" фирми не им е изгодно да пускат български модели. Например Пико могат много лесно (с минимална инвестиция) да пуснат 42-ра серия на БДЖ - нов покрив без "кучешката колибка" на реостатната спирачка, не монтират някои детайли, нови бои и надписи и готово. Това с новите бои и надписи вече го направиха, като пуснаха 5-6 нови варианта на модела, но всичките на чехите и словаците. Не че кой-знае колко много от тях продават. Просто за нас не им дреме.
Иван