Така е, но 180 евро са си 180 евро както и да ги погледне човек....... за 220 щях да си взема V320 на BRAWA, и съм убеден, че е по-качествен. Все пак имам пресен пример в HECHTE вагоните на BRAWA, IV-та епоха .... то няма за какво да се захванеш, стъклата са нещото, което най-много ме изуми - КРИСТАЛНИ!!!!!! Все едно не е пластмаса!
Любо - това и правя - търся хубавото в лошото. Иначе човек наистина ще вземе да се гръмне. Да не забравяме, че Роко се прави съвсем леко на север от България.
Но трябва да бъдем над тези неща.
На Брава вагоните и
НЯКОИ(нарочно е подчертано) локомотиви са добри. Въпросният V320 съм сигурен че не е от добрите. Като се видим ще ти обясня защо такова ми е мнението. Освен ако Брава не са си сменили задвижването, което доста ме съмнява.
Въпросният 1044 на Роко гарантирано е правен в Австрия, понеже по онова време(1998-ма) Роко имаше само една производствена фабрика и тя си беше в Австрия. Пък и да припомня Widowmaker, какво сподели за едни други вагони на Роко правени пак по това време.
Не знам дали някъде го казах или само съм си мислил по въпроса, но личното ми мнение е че вече няма модел в който да не открия неща които да не ме дразнят, още повече че става въпрос за модели с цени от 300 Е на горе. Затова и казах че въпросните недостатъци на шестака за този малосериен модел и тази цена са преглъщаеми. Нормалната цена на такъв малкосериен модел трябваше да е над 300, но всички сме наясно че пазара за който е предназначен въпросният модел просто няма как да преглътне тази цена. Та така си мсиля че все пак трябва да сме радостни че имаме нещо което си е модел на почти оригинален български локомотив. Ако погледнете в сайта на румънците ще видите че цените там са вече други(по-високи), а в края на краищата модела е същия. Тъй че давайте да си правиме машините и да ги пускаме да се бегат по релсите