Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Новости от Tillig/Sachsenmodelle

<< < (91/123) > >>

pach:

--- Цитат ---Ето и снимка от преди няколко дена на 52 240, с двойни фарове, да си почива на гара Стражица
--- Край на цитат ---


Опааааааа!!! При това този БДЖ-52.24О  се оказва от списъка именно на БДЖ, а не от промишлената квота!!!
Внесен е през 1979 г. за БДЖ, ама сега чий е ?
(май има няк`ва табела на борда)

Значи остава сега Тиллиг да покажат фотография с двойни фарове и ливреята със "слонова кост"!
Което обаче.силно ме съмнява. :scratch_ones_head:
Поне за БДЖ-52.18, който е от първите серии, на прототипа.
Тоест с "нашите" си фарове във външния вид.
За модела си е още съмнително освен ако не сменят ливреята и номера на... БДЖ-52.24О ...

Както казва Павлин - ще видим само след ~6 месеца.
И стоим с надеждата, че от фирмата ще прочетат тук,
или някой ще се свърже с тях навреме....
Аз оставам в готовност, но докато не го видя, не купувам предварително!
 :hi:

KRAKOMOBILA:
52 240 никога не е бил на бдж. От индустриалните е.
И има някаква врътка с номерата... Тъй като 52 240 беше собственост на БЖК и изглеждаше така:

 Интересно тази 52 240 от Стражица кой номер е била оригинално...


Допълнение. 52 240 от Стражица е бившата 52 248 на ТСВ

pach:
Във всички книги на Деянов пише следното:
реда на доставките по години получили съответните серийни номера:

1964г.------- БДЖ-52.01 до  БДЖ-52.05.......................5 бр.
1965г.------- БДЖ-52.06 до  БДЖ-52.10.......................5 бр.
1965г.------- БДЖ-52.151 до  БДЖ-52.157................... 7 бр.
1965г.------- БДЖ-52.162 до  БДЖ-52.169................... 8 бр.
1966г.------- БДЖ-52.11 до  БДЖ-52.15....................... 4 бр.
1967г.------- БДЖ-52.141 и  БДЖ-52.181..................... 40 бр.
1968г.------- БДЖ-52.150,
                    БДЖ-52.159 до БДЖ-52.191,
                    БДЖ-52.173 до БДЖ-52.180
                и  БДЖ-52.182.......................................... 51 бр.
1970г.------- БДЖ-52.72 до  БДЖ-52.76...................... 4 бр.
1971г.------- БДЖ-52.77 до  БДЖ-52.87...................... 10 бр.
1172г.------- БДЖ-52.100........................................... 1 бр.
1973г.------- БДЖ-52.113 до  БДЖ-52.118................... 5 бр.
1974г.------- БДЖ-52.119 до  БДЖ-52.127................... 8 бр.
1976г.------- БДЖ-52.16 до  БДЖ-52.53.......................38 бр.
1977г.------- БДЖ-52.59 до  БДЖ-52.64....................... 5 бр.
1977г.------- БДЖ-52.201 до  БДЖ-52.210.................... 10 бр
1978г.------- БДЖ-52.65 до  БДЖ-52.68........................ 3 бр.
1978г.------- БДЖ-52.200 и БДЖ-52.211....................... 11 бр.
1979г.------- БДЖ-52.222 до  БДЖ-52.241.................... 29 бр.
1980г.------- БДЖ-52.250............................................ 1 бр.

За това смятам, че БДЖ-52.24О поне е бил официално купен и собственост на БДЖ. Пък какви врътки с номерата са правени и какъв новир е станал и
чий номер е бил първоначално на този от Стражица, не е ясно!
Поне според първичните документи.
 :scratch_ones_head: :search:

Ех ако имахме фабричния номер от Стражица, щяхме да го "хванем" кой е всъщност.

ПП. Този 52.24О дето е бил собственост на БЖК, всъщност преди това си е бил именно на БДЖ - на снимката от Красен, ясно си личи, че е имал "крилата" и табелката (над номерната на борда) на държавната компания.

refil:
Контролната цифра на локомотива от Стражица е 2 и си е точно 52 258 2,а не 52 240 с контролна цифра 9.

ПП Увеличете си снимката от Стражица

refil:
В горният пост да се чете 52 248 2,а не 52 258

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия