За съжаление и в ръкава няма нищо. Вагона е в продажба от три години и
явно са произведени хиляди бройки. На това се дължи да го "отпечатат" и
с БДЖ регистрация на третата година. Но може би от Тилиг да извадят снимка на оригинала,
както направиха това със спалния ни вагон в ТТ. Зазо имаше контакти прокрай този спален
вагон - ако има време да се свърже с Тилиг пак...

ПП. Впрочем колегата е прав - този в дясно е по-близо до модела, при това е точно без вентилатори.
Друг е въпроса, че надписите биха ни попречили да го донадпишем с "хладилен вагон".
Характерното и за двата вагона е също, че надписите не са на вратите, а от двете им страни.
Като начална информация стига все пак...
Вентилаторите не са електрически, а флетнерови ротори.

Външната им част е лека турбинка от тънка ламарина,
вътре перката е също тенеке. Единственото по-масивно е оста и двата лагера.
Ето ви снимки на нашият - Саруман (локфорума) го е снимал на гара Соколово.



Е, този е с един винкел по-малко от чертежа, но както казва професора - ще го преглътнем с мезе!
Темата за хладилните вагони е тук:
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,2698.0.htmlСпоред колегите преди известно време имало такъв на гара Север и гара Филипово (този може да има следи от надписи).