Във всички книги на Деянов пише следното:
реда на доставките по години получили съответните серийни номера:
1964г.------- БДЖ-52.01 до БДЖ-52.05.......................5 бр.
1965г.------- БДЖ-52.06 до БДЖ-52.10.......................5 бр.
1965г.------- БДЖ-52.151 до БДЖ-52.157................... 7 бр.
1965г.------- БДЖ-52.162 до БДЖ-52.169................... 8 бр.
1966г.------- БДЖ-52.11 до БДЖ-52.15....................... 4 бр.
1967г.------- БДЖ-52.141 и БДЖ-52.181..................... 40 бр.
1968г.------- БДЖ-52.150,
БДЖ-52.159 до БДЖ-52.191,
БДЖ-52.173 до БДЖ-52.180
и БДЖ-52.182.......................................... 51 бр.
1970г.------- БДЖ-52.72 до БДЖ-52.76...................... 4 бр.
1971г.------- БДЖ-52.77 до БДЖ-52.87...................... 10 бр.
1172г.------- БДЖ-52.100........................................... 1 бр.
1973г.------- БДЖ-52.113 до БДЖ-52.118................... 5 бр.
1974г.------- БДЖ-52.119 до БДЖ-52.127................... 8 бр.
1976г.------- БДЖ-52.16 до БДЖ-52.53.......................38 бр.
1977г.------- БДЖ-52.59 до БДЖ-52.64....................... 5 бр.
1977г.------- БДЖ-52.201 до БДЖ-52.210.................... 10 бр
1978г.------- БДЖ-52.65 до БДЖ-52.68........................ 3 бр.
1978г.------- БДЖ-52.200 и БДЖ-52.211....................... 11 бр.
1979г.------- БДЖ-52.222 до БДЖ-52.241.................... 29 бр.
1980г.------- БДЖ-52.250............................................ 1 бр.
За това смятам, че БДЖ-52.24О поне е бил официално купен и собственост на БДЖ. Пък какви врътки с номерата са правени и какъв новир е станал и
чий номер е бил първоначално на този от Стражица, не е ясно!
Поне според първичните документи.

Ех ако имахме фабричния номер от Стражица, щяхме да го "хванем" кой е всъщност.
ПП. Този 52.24О дето е бил собственост на БЖК, всъщност преди това си е бил именно на БДЖ - на снимката от Красен, ясно си личи, че е имал "крилата" и табелката (над номерната на борда) на държавната компания.