Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Модели на български подвижен състав

<< < (44/151) > >>

liro4605:
На гарите има служба която се занимава с приемането и предаването на колети от частни лица и фирми даже.Тя си превозва багажа до влака за съответното направление.
Преди години по гарите имаше и пощенски клонове.Там хората вършеха същото.
Разликата е че при пощите може да си пуснеш колета в центъра примерно на града,а за де се вози във фургона трябва да си го занесеш до гарата и да си го получиш от там.Естествено второто е по евтино.

На нощните влакове пътуваха по една поща и два фургона.На някой влакове пощите се закачаха и на опашка и се сечаха по гари където влака неприключва движението си.

widowmaker:
Мда, ходил съм да получавам и да пращам колети от Русенската гара.
За разлика от пощите, където имаше рестрикции относно размера на колетите,
на гишето на гарата приемаха за превоз почти всичко и ставаше по бързо,
отколкото с пощата.
А съществува ли още това? Все съм си мислел, че са го спрели отдавна.

Mixy:
Спомням си, че и аз съм пращал и получавал колети на Централна гара - София.  :yes:

А по какво се различват пощенските от багажните вагони?

KRAKOMOBILA:
В Багажните има огромно помещение за багаж и две купета за персонал и бригадата на влака, докато в пощенските има много отделения и освен да превозват поща и багаж можеха да се обработват и различни колети и пратки и директно от тях да се разпращат и по други направления - сиреч подвижна пощенска станция. Обаче към този момент пощите силно намаляха - в момента тече тяхното нарязване пред депо Надежда - там са останали около 6.

niki:
Даа, аз съм прекарвал лодка/ дървена / до Бургас, и си беше евтино, ако не се лъжа 84  година. Та лично отидох до вагона и си беше пощенския, сигурно разликата само е била  в администрирането.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия