Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Модели на български подвижен състав
mite:
--- Цитат на: pavlinbg link=topic=110.msg113389#msg113389 date=1541148534 ---Мисля, че ясно съм се изразил. Акцентът в публикацията бе, че единият от вагоните в сета е на БДЖ, а не на турските железници, както все още е написано в описанието и каквито опасения съществуваха. А относно възможността за поръчка, обърни внимание на датата на публикацията. Към тази дата нямаше възможност за директна поръчка без резервация. Последствие, от MSL го пуснаха и като наличен без резервация.
--- Край на цитат ---
това се получава защото липе държи бройки за тези с резервация първо. ако първата партида е малко те тези с резервация имат 1 седмица да купят. след това тези бройки се пускат за всички.
смятам че го обясних добре защо почти на всички продукти може да се получи това което ти си писал. не е странно, нито рядко а напълно нормално явление за липе
pavlinbg:
Да, точно така! :good:
mitko0888:
Най-после дойде и това вагонче - от сета на Акме. От многото приказки се оказа че вагончето е на БДЖ, а не е турско. За една година - втори наш вагон от тази фирма. Т.е. две цветови схеми на един добре известен Bcme.
Благодарности на Адри за изнамирането му, сега ще му използвам и снимките, че моите не са толкова хубави, а пък и нещо сега не мога да качвам в пикбг.
Вагончето е 100% същото, както предишното (Грег добре го беше наснимал пролетта), само че боядисано в цветове от 1988, т.е. в зелено.
Същото си остава и мнението ми за него - има вид на по-пипнат и по-детайлен от тилиг. Вътрешността е добре оборудвана. Поне на покрива има отдушници, а не е гол като пушка. До единия отдушник се вижда и монтажната му дупка, но това е само с правилните очила и от близо. Буферите определено не работят, но този път на един от четирите ламаринката, която трябва да играе ролята на пружина, е изкривена както трябва, т.е. допира се до опашката на буфера в изтеглено състояние. Ламаринките могат да се сменят за да станат работещи буфери, но след като има ККК защо им е пружина ...
По боята този път май нямам забележки. На червения имаше нещо странно във вида на боята и в оттичането и в някои ръбове, тук по моите разбирания е добре. Също така и като цяло визията на зелен вагон ми стои по-добре от червено-бял, ама това си е мое лично мнение.
В оборудването под пода голямата дебела тръба (май е за климатика) е ужасно крива. Също и една малка допълнително прикачена джвъчка. Разбире се това е лесно поправимо, а и отдолу не се вижда. Интересно че и на червения някои детайли под пода ми стояха накриво, но сега определено на зеления е още по-криво (или онези съм ги оправил без да забележа). Това поне се оправя лесно и безболезнено.
Накарая и една снимка заедно с последния също така зелен на Тилиг. Има видима разлика във шрифта, макар и да не е фрапираща. Като че ли на ACME е по-близо до шрифта на истинския, поне до колкото се вижда.
За съжаление снимките с Тилиг и отдолу ще се появят като се оправи пикбг. За сега ще карате на въображение. Все пак припомням и другите три варианта на тилиг. Май станаха 5 модела на един и същи вагон. Честито.
Adrian:
Харесва ми този кушет - можеби най-доброто засега . Ще си редим влакове от кушети и това е ;)
Дано излизат още БДЖ модели ! :drinks:
Adrian:
ето го в N - същият номер Оптима >>
http://www.kiskunmodell.hu/main_re.html
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия