Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Модели на български подвижен състав
pach:
Жалко...за малко да е нашата Фиатка...
http://www.ontracks.co.uk/index.php?page=product&prodID=82522&catID=
--- Цитат ---Double FS diesel Railcar Class Aln 556.1202
and Aln 556.1216. 1 vehicle motor-driven.
1 vehicle not motor-driven. Built-in interior lighting
Scale: 1:87
Release Date: 1st quarter 2011
DCC Ready
ref4700
220 лири!!!!!!
(Image removed from quote.)
--- Край на цитат ---
На Ривароси разбира се...
Vlado:
Близо е:
Но за съжаление разликите са доста и то толкова, че не става за нашата. :scratch_ones_head:
pach:
То нашата вярно е по-друг модел...
Ето нашата (братчето от Италия).
FS 40.1015
Това е точният модел на нашата (FS 40.004 ...) но е в едно италианско депо.
Впрочем те имат доста въстановени от целият род на нашата и си вървят като частни и/или атракционни. Оня братовчед в Еритрея пък си върви направо по разсписание...
Друг модел ... но пък поне нещо подобно ще се прави .
Един също близък модел и сега се прави от месинг в една италианска фирма, но ...пак е много близо, но не става.... и пак е доста скъпичко...
Ще трябва ние да си правим (за сега :spiteful:).
liro4605:
Някъде пишеше че 49та година скачени по 4-5 са вървели като Тракия Експрес то София до Пловдив.За сравнение времепътуването тогава 2часа 40мин май беше!Сега бърз влак от Пловдив до София пътува за 2часа 30 мин :lol: !?!?!?!?!?!?!!
14 008 сега е в повече от плачевно състояние.На път е да остане само скелет.
pach:
Да точно така, макар и не в такива количества - една или две мотриси са циркулирали (не знам да са имали прикачни вагони...) а го е писал инж.Димитър Деянов в една от книгите си - струва ми се "БДЖ - тракцията до 1946 г." :scratch_ones_head: (или подобно заглавие...) и това всъщност е бил първият български експрес (май), като за него са се запазвали и продавали предварително билети (като за самолетите).
;D
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия