Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Модели на български подвижен състав

<< < (17/151) > >>

Vlado:
А не можем ли да споменем на ACME за тоя лок? Все пак ето една истинска италианска мотриса, карана и в БГ. Те пазар за нея тъдява ще намерят, а ние, както винаги, ще минем между капките... ;)

pach:

--- Цитат на: Vlado link=topic=110.msg46494#msg46494 date=1285590162 ---А не можем ли да споменем на ACME за тоя лок? Все пак ето една истинска италианска мотриса, карана и в БГ. Те пазар за нея тъдява ще намерят, а ние, както винаги, ще минем между капките... ;)

--- Край на цитат ---

 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:



Ето я 40.004 въстановена през 1995 и моментното и състояние към началото на 2010 г.
Общо от FIAT са направили между 25 и 40 броя от модела закупен и у нас.
Впрочем на АCME много ми хареса мотрисата (Бреда - 448/442) от експреса Лемано- кат № 70003 (струва ми се) , но е само в НО...

pach:

liro4605:
Преди години бе подето всяко ЖП управление да възстанови по една такава.Идеално съм чувал пасвали двигатели от Шкода Мадара  :lol: .Незнам обаче дали изобщо пловдивската успя да тръгне/беше оборудвана иначе с 2 нови двигателя Шкода/ и проекта беше зарязан май май покрай бракуването на 18та серия понеже от тях направиха по една за всяко управление.Сега вече и те са в немилост въпреки че от 3те може да се сглоби една.

Vlado:
18-ката дето сега е в музея в Русе мисля, че може на собствен ход да се движи дори. Както винаги депо Горна Оряховица е "виновна" за доброто възстановяване на мотрисния влак. Тъй че при добро желание лесно ще имаме още една, па макар и дизелова, машина за атракционни цели.

п.п. Тая в Подуене не става и за скрап - ограбена, ограбена...  :fie:



и


която вече дори е много по-зле.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия