Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Железопътни катастрофи и изцепки
pavel75:
Ти пък чакаш журналистите да свършат нещо. За тях е важно заглавието на новината да е гръмко и самата новина да е украсена достатъчно.
Това, което казваш за светофорите е така, но твърденията на машиниста са други. Предупредителният е за максимална скорост, а входния за отклонение.
Ако приемем, че той казва истината то тогава или в инсталацията има проблем, или някой е сменял показанията докато влака е бил между двата светофора, което вече е важно дали технически е възможно да се направи. Би трябвало да има някаква блокировка.
jopeto:
По време на моя скромен опит се е случвало обратното. След преминаване на ПС, което свети жълто, входния да го променят от вход в отклонения на зелено. Защо да не е възможно и обратното?
pach:
Долкото разбрах при МРЦ (ако такава е на Калояновец) има времезадръжка от 3 мин.
при които не може да се променя вече нареден маршрут.
ПРи скорост на влака около 100-те км, разстоянието между двата светофора
се преминава за доста по-кратко време и такова превключване на вече нареден маршут
не би било възможно за краткото време - тоест влака би отменал и входния светофор, без да има осъществена промяна.
Но всичко това е при условие, че инсталацията е коректна, стандартна и правилно работеща.
Въпросителните нарастват....
pavel75:
--- Цитат на: jopeto link=topic=1410.msg95771#msg95771 date=1405602495 ---По време на моя скромен опит се е случвало обратното. След преминаване на ПС, което свети жълто, входния да го променят от вход в отклонения на зелено. Защо да не е възможно и обратното?
--- Край на цитат ---
Тогава това е много страшно и се обезмисля предупредителния сигнал, щом не може да си сигурен в него.
Adrian:
Във всеки случай оттук>нататък работата на машинистите вече няма да е същата :(
Бих искал да чуя и мнението на Лиро/Миро
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия