Моля
влез
или се
регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Помощ
Търси
Календар
Вход
Регистрация
Оказион
Оказион
Към сайта
RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
»
Главен форум | Main forum
»
Железопътен моделизъм | Railway modelling
(Модератор:
BaHkaTa
) »
За щангите и колелата на парните локомотиви от различните фирми
« назад
напред »
Формат за разпечатване
Страници:
1
2
3
[
4
]
Автор
Тема: За щангите и колелата на парните локомотиви от различните фирми (Прочетена 23797 пъти)
TheJackal
КЖМ - България
Trade Count:
(
35
)
Hero Member
Публикации: 1710
Рейтинг: 159
ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re:За щангите и колелата на парните локомотиви от различните фирми
«
Отговор #45 -:
21 Август 2012, 15:52:14 »
Ясене, намери някой златар да ти ги залепи. Така на една BR 23 (35) на TIILLIG от първото производство Ивайло я оправи и сега върви като пушка.
Активен
lubomir
Гост
Trade Count:
(
0
)
Re:За щангите и колелата на парните локомотиви от различните фирми
«
Отговор #46 -:
21 Август 2012, 17:37:34 »
Цама е изключително боклучав метал. Имам един Лилипутски модел на OBB 1042, на който талигите направо се разпаднаха и разпрашиха от собствен саморазпад на цама. За съжаление детайлите от цам са по-ненадеждни от пластмасовите. Затова ви казвам: карайте си моделите преди да са се разпаднали от седене в кутиите!!!
Активен
Формат за разпечатване
Страници:
1
2
3
[
4
]
« назад
напред »
RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
»
Главен форум | Main forum
»
Железопътен моделизъм | Railway modelling
(Модератор:
BaHkaTa
) »
За щангите и колелата на парните локомотиви от различните фирми