Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Устройство на парния локомотив

<< < (13/16) > >>

liro4605:
http://www.voielibre.ch/images/20060414093156-RMiddle.JPG
Съдейки по пътните бализи такъв индуктор трябва да има дори и в средата на локомотива.

Жоро:
Стефчо, това на немски се казва INDUSI (INDUktive ZugSIcherung). Въведен е през 1931 г. в екплоатация и дава информация за състоянието на сигналите по пътя, като при преминаване на затворен сигнал, предизвиква принудително спиране на локомотива.

refil:

--- Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=1557.msg60163#msg60163 date=1306137655 ---АЛС е - просто ако е МРС трудно ще действа на толкова тежък локомотив само с два магнита.  :)

--- Край на цитат ---


 :good: :blush2: :victory:

bdz43r:

--- Цитат на: Жоро link=topic=1557.msg60165#msg60165 date=1306138962 ---Въведен е през 1931 г. в екплоатация и дава информация за състоянието на сигналите по пътя, като при преминаване на затворен сигнал, предизвиква принудително спиране на локомотива.

--- Край на цитат ---
И в допълнение, за разлика от нашата "напреднала" железница, в Германия още след войната тази проста и надеждна система е масово въведена и към момента няма ЖП линия без монтирани INDUSI индуктори.

CaLLlo:

--- Цитат на: refil link=topic=1557.msg60161#msg60161 date=1306137222 ---... Има го и от двете страни на локомотива

--- Край на цитат ---

Може да е от която и да е страна, но на локомотив има по един.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия