Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Устройство на парния локомотив
Dobri:
Откъде се получава захранването с електричен ток и парното отопление?
mitko0888:
Dobri, питаш някави работи, отговорът на които не е в целия форум, ами е в темата, в която питаш. Добре е да прочетеш поне тази тема, преди да пишеш в нея!
--- Цитат на: Dobri link=topic=1557.msg86528#msg86528 date=1360214281 ---Откъде се получава захранването с електричен ток и парното отопление?
--- Край на цитат ---
--- Цитат на: Tramway link=topic=1557.msg22594#msg22594 date=1238767031 ---...
2.Турбогенератор (динамо), работи с прясна пара, и произвежда електрически ток за осветлението на локомотива. Разположен е обикние и мазутната инсталация.[/color]
...
5.Сухопарна глава-от нея се взима пара за всички изброени по-горе уреди. Тя има правоъгълна форма и е разположена или на стоящия котел вътре в будката високо на челната стена на котела - само при серия 16, или отляво, под парния дом. С нея са свързани всички тръби, които се виждат отвън по котела. Осигурява пара за инжекторите, кноровата помпа, динамото, влаковото отопление и мазутната инсталация.
...
--- Край на цитат ---
Mixy:
Тези дни изчетох наново цялата тема, тъй като исках да си изясня някои неща и подробности относно функционирането на парните локомотиви. Прегледах и други ресурси и се натъкнах на интересна анимация за това как работи ходообръщателя и как се сменя посоката на движение. Ето я:
pach:
За всички които го пожелаха... ;D
От сайт третираш употребата на парни машини, раздел парни локомотиви и трамваи:
http://www.stoommachine.info/stoom_dynamo.html
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия